Status
Niet open voor verdere reacties.
Precies, als iemand geen problemen ervaart met de box moeten anderen die wel problemen ervaren ook niet te klagen.
 
Laatst bewerkt:
Het werkt twee kanten op. Mensen die problemen ondervinden reageren onaardig naar mensen zonder problemen en andersom. Laten we elkaar respecteren. De problemen die ondervonden worden moeten OPBOUWEND gemeld worden. Dus niet meteen een heel product afzeiken want dat werkt weerstand op. Die problemen moeten ook aangepakt worden zodat het aantal teverden klanten toeneemt. Dat gebeurt ook, maar er is wel wat geduld nodig omdat daar ook tijd voor nodig is. Het proces loopt nog steeds vollop en de moderators lezen ook mee om die signalen door te geven aan de programmeurs. Laten we dus opbouwend en met respect naar elkaar hier reageren. Voor mij is de Next een verademing t.o.v. de XL en ik hoop dat ook de laatste problemen opgelost worden.
Daarbij: opnames die mislukken, liggen niet aan de boxen, maar aan het syteem van opnemen op de servers.
 
#DOESLIEF-Suprised.gif
 
Hallo met de Ziggo helpdesk...., U heeft geen internet en tv signaal? Nou dan gaan we even troubleshooten.., Ik zie dat we hier wel gewoon op internet kunnen en de tv doet het ook dus je moet niet zo zeuren. Tot ziens.
Vraag: is dit letterlijk zo gezegd ?

en wat was het probleem eigenlijk ?
 
Ik heb zelf niets met Ziggo van doen, net als jullie een klant, dus opmerking van @PhosidoN is een losse flodder ! ;)
Dat bedoelde hij er ook niet mee, zijn opmerking komt op hetzelfde neer als jou opmerking. Misschien snap je het nu.
 
Na jaren afwezig te zijn op dit forum, weer eens terug. Had eigenlijk geen issues of was er al heel erg aan gewend. Nou, het voelt meteen vertrouwt als ik alle reacties lees. Waarom ik nu opeens weer actief ben? Welnu, heb net de Next binnen en aangesloten. Kom ik dan ergens over zeuren; nee, integendeel. Ik stond zelfs verbaasd hoe soepel alles verliep. Zelfs de Harmony werkt beter dan ooit. Oké, hij staat maar net, maar tot nu toe prima en dat is wel anders geweest met UPC/ZIGGO-software.

Oké, Dolby Digital klopt niks van bij mij, want daar maakt de box zelf iets van wat uit alle speakers komt en daar kan je receiver niks mee. Dus dan maar niet... Mijn Denon kan van elk geluid een prima 'beeld' maken... :-)

Ben benieuwd of ik enthousiast blijf. Qua gebruiksgemak is het 10 stappen vooruit... Of is inderdaad een kinderhand snel gevuld met alle bugfixlists die ik en anderen door de jaren heen hebben gemaakt hier... Dit is in ieder geval hoe het moet... Hij verdwijnt nu wel een beetje tussen alle apparaten en moet ik voor een eitje bakken gewoon weer naar het gasfornuis... :-)

Wishlist zou zijn:
Discrete power off en on codes.
Tja, Dolby...
En misschien volgt er nog wat...

Had al even gezocht, maar is er geen buglist die bijgehouden wordt zoals vroeger?
 
Hoe luister je naar de radio @Claudio?
Dat mag makkelijker en overzichtelijker worden. dat is ook zo iets voor de wensenlijst.
 
Eigenlijk luister ik nooit radio, dus ook niet op de box. :-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan