Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuw probleem.
Gisteren een aflevering van Midsummer Murders (Silent Witnes zelfde probleem) opgenomen.
Vanochtend naar "Bewaard"> Opnames.
Staat er niet bij.
.......
ruud
Ik neem ook de serie Silent Witness op. De laatste twee staan er zonder problemen op.
Het zijn wel de opnames op NPO1. De serie komt ook op RTL8 en BBC first. Midsummer neem ik niet op met de Next.
Zal er toch iets aan de hand zijn met jou Next.
Als de tvgids niet meer klopt met je opname dan verhuisd die opname, die nog moet gebeuren, naar "bewaard". Erg verwarrend. Nog verwarrender is dat de opname dan als "mislukt" gemerkt wordt terwijl die nog moet komen. Dit komt meestal door tvgids aanpassingen nadat je zelf die opname geprogrammeerd hebt.
Hier wordt aan gewerkt heb ik vernomen. Dit zou niet moeten gebeuren.
 
Laatst bewerkt:
Allemachtig, wat een negativiteit hier zeg.
Ik heb de Next nu een maand in gebruik, hij bevalt me prima! Geen enkele van de hier genoemde problemen komen bij mij voor, ik vind het echt een verademing vergeleken met die waardeloze Horizon Box.
Inmiddels sinds een week ook een extra box in de slaapkamer en ook die werkt probleemloos...
 
Allemachtig, wat een negativiteit hier zeg.
Ik heb de Next nu een maand in gebruik, hij bevalt me prima! Geen enkele van de hier genoemde problemen komen bij mij voor, ik vind het echt een verademing vergeleken met die waardeloze Horizon Box.
Inmiddels sinds een week ook een extra box in de slaapkamer en ook die werkt probleemloos...

Zijn maar een paar personen hoor.... ;)

Hier ook alles naar wens en probleemloos....
 
Tot 3 weken geleden werkte de Next zonder problemen, maar nu heb ik toch ook wat issues met de box. Programma's van RTL4 worden niet opgenomen en het geluid loopt niet synchroon. Zowel live tv als opgenomen tv. Dat laatste is heel irritant.
 
Als je tussen de regels doorleest kan je soms ook de strijd opmerken die zich tussen Ziggo en de testers afspeelt, zij zien iets wat wellicht (later?) problemen kan gaan geven en Ziggo denkt bekijk het maar, we doen er niets aan.
Dan worden de testers in de maling genomen door Ziggo. Dat product testen is dan niet meer dan een zoethoudertje. Het is zoiets van "goede opmerking maar we doen er niks mee"
 
Vindt het gemak vd Next t.o.v. een CI+ module en de Humax een grote vooruitgang en ben redelijk tevreden met de kwaliteit. Maar ook bij mij werkt alles nog niet 100%.
Beeld: Algemene kwaliteit is goed maar probleem bij mij is dat kleuren fluctueren van iets lichter naar iets donkerder en vooral in de roodachtige kleuren en meestal bij studio uitzendingen zoals Jinek.
Geluid: Met Dolby uit is het OK behalve bij Netflix en met Dolby aan krijg je een hol geluid op sommige zenders en begint het lipsync probleem.
Opnemen: Gaat goed
Blijkt dus dat er bij iedereen wat andere problemen spelen, maar een ding is duidelijk dat Ziggo nog wel wat aanpassingen in de software moet doen.
 
Blijkt dus dat er bij iedereen wat andere problemen spelen,

Bij iedereen? Waar is deze wijsheid op gebaseerd?

Handjevol personen die klagen (steeds dezelfde personen) en dan is het opeens iedereen?
 
Hallo met de Ziggo helpdesk...., U heeft geen internet en tv signaal? Nou dan gaan we even troubleshooten.., Ik zie dat we hier wel gewoon op internet kunnen en de tv doet het ook dus je moet niet zo zeuren. Tot ziens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan