Franz
Forum Gebruiker
- Berichten
- 3.182
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
En daar maakt iedereen zich druk over? Was me nog geeneens opgevallen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ofschoon deze discussie niet echt relevant is, nogmaals bij mij geen animatie naar zwart scherm zoals op jouw video maar begint de aflevering gewoon meteen af te spelen en blijft afspelen. Knap dat je landelijk in alle next boxen kan kijken.Nadat ik aflevering 9 heb geselecteerd (bij 7 seconden), moet je wel de animatie naar zwart scherm en weer terug naar afbeelding en vervolgens tekst zien
Anyway... Ziggo noemt dát de beruchte animatie.
Haha, Ziggo probeert visual effects van Windhoos na te apen.Nadat ik aflevering 9 heb geselecteerd (bij 7 seconden), moet je wel de animatie naar zwart scherm en weer terug naar afbeelding en vervolgens tekst zien
Anyway... Ziggo noemt dát de beruchte animatie.
Het zit in alle actieve Next-boxen... want Ziggo is degene die de 4.17 software uitrolt sinds 15 juli.Ofschoon deze discussie niet echt relevant is, nogmaals bij mij geen animatie naar zwart scherm zoals op jouw video maar begint de aflevering gewoon meteen af te spelen en blijft afspelen. Knap dat je landelijk in alle next boxen kan kijken.
Hoe werkt de software-update? Voor de Mediabox Next hoef je zelf niets te doen. De software-update wordt automatisch in de nacht van 15 op 16 juli op je mediabox geïnstalleerd zodra hij in stand-by staat. Het automatisch updaten kan tot drie werkdagen duren, maar je kan gewoon tv blijven kijken. Als je na de update de mediabox vanuit stand-by weer aanzet, zie je een paar seconden rechts in de hoek in beeld: ‘We hebben je software bijgewerkt’.
Piep/fluiten had ik al bij 4.16, bij 4.17 niet één toonhoogte maar variërend.Meten is weten, en dat weet jij als geen ander Als iemand blokjes heeft is het toch 99/100 keer een te zwak of verstoord signaal.
Verder voor de mensen die een piep horen, waarschijnlijk zal die laatste update een bug hebben waardoor de cpu belasting oploopt, dat wordt de box warm en gaan de fans blazen. Ziggo hoort dit soort updates gewoon beter te testen voordat ze dit uitrollen.
Sinds vanochtend geeft de box in In diagnostiek aan dat internetsnelheid traag is terwijl ik wel opnames kan afspelen en ook on demand.