Status
Niet open voor verdere reacties.
En daar maakt iedereen zich druk over? Was me nog geeneens opgevallen ;)
 
Het kan een heel groot probleem zijn als dit een storing en dus schijnbare vastloper veroorzaakt... nu is het weer rust :)
 
Ik zal er vanavond eens op letten, nu eerst ff lekker achter in de tuin met wat kouds ;)
 
Nadat ik aflevering 9 heb geselecteerd (bij 7 seconden), moet je wel de animatie naar zwart scherm en weer terug naar afbeelding en vervolgens tekst zien :)


Anyway... Ziggo noemt dát de beruchte animatie.
Ofschoon deze discussie niet echt relevant is, nogmaals bij mij geen animatie naar zwart scherm zoals op jouw video maar begint de aflevering gewoon meteen af te spelen en blijft afspelen. Knap dat je landelijk in alle next boxen kan kijken.
 
Ofschoon deze discussie niet echt relevant is, nogmaals bij mij geen animatie naar zwart scherm zoals op jouw video maar begint de aflevering gewoon meteen af te spelen en blijft afspelen. Knap dat je landelijk in alle next boxen kan kijken.
Het zit in alle actieve Next-boxen... want Ziggo is degene die de 4.17 software uitrolt sinds 15 juli.

Hoe werkt de software-update?
Voor de Mediabox Next hoef je zelf niets te doen. De software-update wordt automatisch in de nacht van 15 op 16 juli op je mediabox geïnstalleerd zodra hij in stand-by staat. Het automatisch updaten kan tot drie werkdagen duren, maar je kan gewoon tv blijven kijken. Als je na de update de mediabox vanuit stand-by weer aanzet, zie je een paar seconden rechts in de hoek in beeld: ‘We hebben je software bijgewerkt’.

Succes verder :6
 
Meten is weten, en dat weet jij als geen ander ;) Als iemand blokjes heeft is het toch 99/100 keer een te zwak of verstoord signaal.

Verder voor de mensen die een piep horen, waarschijnlijk zal die laatste update een bug hebben waardoor de cpu belasting oploopt, dat wordt de box warm en gaan de fans blazen. Ziggo hoort dit soort updates gewoon beter te testen voordat ze dit uitrollen.
Piep/fluiten had ik al bij 4.16, bij 4.17 niet één toonhoogte maar variërend.
 
En ook hier hetzelfde probleem (pje). De Next geeft in diagnostiek aan dat de internetsnelheid te laag is en dat ik alleen tv kan kijken. Is echter niet zo, kan gewoon opnemen en afspelen. Vreemd hoor. Ik belde vanochtend de helpdesk en deze luisterde wat ik te vertellen had om vervolgens te vragen even te wachten. ik vermoede het al helaas, na een aantal minuten stond ik ineens weer in de wachtrij en kon ik het opnieuw gaan uitleggen. Jammer maar niet de eerste keer en vast niet de laatste als het moeilijk word, en dat terwijl ik altijd vriendelijk blijf en nooit tekeer ga.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan