Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is maar net hoe voorzichting je bent en hoe goed je bent in reconstructie :P
Het kan echt zonder schade.
 
Opzeggingen. Die mensen kunnen vaak wat meer. Klagen over het geluid en dat je het zat bent.
 
Volgens mij zijn bij Ziggo nu alle medewerkers die echt wat kunnen doen op vakantie. Hulpkrachten zijn ingezet.
Ik ga morgen verder klagen, ben het zat.
 
Men zet geen hulpkrachten op retentie... deze moeten wat meer doen om de klanten te behouden. Maar goed, het heeft mij regelmatig wat opgeleverd, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn.
 
Extra Next box vanaf nu verkrijgbaar, al bekend hier?

EDIT: ja dus.......
 
Laatst bewerkt:
@lebans, Klagen helpt heus wel. Wat ook werkt is een boze brief.
#terzijde
Een paar jaar terug hadden we een blokkerig beeld. Volgens de monteur lag dat aan een te zwak signaal en aan de kabels (dat roepen ze standaard). Heb toen het duurste v.h. duurste gekocht, alsmede een niewe antenneversterker. Resultaat: nog slechter beeld. Uit eindelijk bleek dat het signaal niet te zwak was, maar 19dB te sterk!!! Ziggo heeft toen alle onnodige kosten (250 euri) vergoed plus 2 maanden gratis kijken.
 
@bloemen :
Dat is het probleem: Helpdesk wil geen actie ondernemen.
Probeer het eens via het andere forum. De link naar het onderwerp staat op een vorige pagina (30). Helpdesk zal niet veel kunnen doen. Die hebben misschien wel opdracht gekregen om het af te houden tot de volgende update. Lycke behandeld dat topic.
De piep lijkt oplosbaar te zijn via software. De krekel niet. Daar is vervanging de enige optie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan