Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan gebeuren, ga eens terug naar fabrieksinstellingen.
 
Wij hebben onze mediabox Pace DCR7111 inmiddels al weer een aantal jaren. Soms schakel ik hem in, want een heel enkele keer geeft hij een beter beeld dan de TV zelf met z'n eigen HD-ontvangst. Over de mediabox hebben we geen reden om ergens ontevreden over te zijn. Gezien de vragen die steeds worden gesteld heb ik de indruk dat ik ook maar beter niet kan vragen of ik hem mag ruilen tegen zo'n Next.
 
Wij hebben onze mediabox Pace DCR7111 inmiddels al weer een aantal jaren. Soms schakel ik hem in, want een heel enkele keer geeft hij een beter beeld dan de TV zelf met z'n eigen HD-ontvangst. Over de mediabox hebben we geen reden om ergens ontevreden over te zijn. Gezien de vragen die steeds worden gesteld heb ik de indruk dat ik ook maar beter niet kan vragen of ik hem mag ruilen tegen zo'n Next.
Ruilen zal ook niet gebeuren denk ik. 5 Euro per maand extra of zoiets. Neem je veel op en wil dat op verschillende apparaten bekijken dan is de Next het overwegen waard. Kijk je alleen tv dan zou ik dat mooi blijven doen met de Pace.
Bij mij staat de Humax ook vaker aan dan de Next.
 
Na de software update gekke problemen.
Vastlopers
TVGiDS teksten over elkaar heen
Netflix vastlopers tijden starten app
Hadden ze de update maar achterwege gelaten, voordien werkte het prima!

Alles was hier al goed met versie 4.16 en nu ook met versie 4.17
 
Deze AB heb ik nu ca 3 weken dus dan zijn de batterijen wel héél snel leeg. Batterijen die er inzitten gaan niet zo lang mee dat weet ik maar na 3 weken al leeg vind ik wel erg snel.
Trouwen dat andere probleem wat ik zei, dat de Box soms niet reageert op de AB en ook het LEDJE niet knippert is al sinds de test en
is tot nu toe ook nog niks mee gedaan terwijl Ziggo er wel vanaf weet.

Maar ik zal er eens nieuwe batterijen indoen en als dat niet helpt zal ik een andere AB testen, heb er nog een liggen hier.
Ligt toch aan de box, ik heb nieuwe batterijen erin maar probleem is er nog, toen andere AB getest en zelfde probleem.
 
Er gebeuren steeds vreemdere dingen, soms blijft het ondemand menu even in het tv beeld hangen in een soort flits als ik het met de return toets wegklik. Het lijkt echt alsof de box met de dag instabieler word, haperingen in ondemand alsof de box de handelingen niet goed aankan.

Ook kreeg ik vrijdag deze melding toen ik een opname wilde stoppen:

45354A29-C0CB-458D-AEEF-EC7867229C15.jpeg


Ik kon de opname we afspelen en verwijderen.
 
Hebben wij ook last van...
 

Bijlagen

  • Ziggo CS6100.jpeg
    Ziggo CS6100.jpeg
    163,5 KB · Weergaven: 180
Yep... 'de rekening niet betaald'-bug. Daarnaast nog eens het selecteren van een opname (in bewaard-menu)... je wacht op info... fade out... zwart beeld met info (boven in beeld) wat er nu op TV is. En dan kan je wachten tot je een ons weegt. Box van het stroom af en het is weer oké. Elke keer een fabriekreset uitvoeren heb ik niet zoveel zin in. Allemaal sinds die 4.17 AQ update van afgelopen week. Zo tevreden als ik was over die Next, zo hard kan ik hem nu wel het raam uitgooien. Gladiolen bij Ziggo. Wat een geluk dat wij nog een keuze hebben. Altijd fijn om als laatste te kunnen lachen :)
 
Ook hier was tot de laatste update alles in orde, geen problemen. Maar sinds 4.17 erop zit, last van zwart beel na opstarten ( standby modus op normaal ). Gezien de toename van klachten lijkt het mij reëel om af te vragen of zo'n update, alvorens uit te rollen, wel afdoende getest wordt... :-\:(
 
Versie 4.17 AQ is bij ons maar 5 dagen geïnstalleerd geweest voor landelijke uitrol. Sinds gisteren klaag ik op het besloten deel, maar er is daar niemand van Ziggo aanwezig sinds vrijdag. Bellen heeft geen zin... 'O, nou dan moet u even een reset naar fabrieksinstellingen doen'. Joh, zouden wij dat nog niet geprobeerd hebben dan? :gestoord:

Vanaf eind juni hadden we al 4.17 AM, daar was niets mis mee, behalve de introductie van die animaties. Op de Next boven is AM en vervolgens AQ pas geïnstalleerd na landelijke uitrol. Update 4.17 AQ is een hotfix voor de animaties (je moest wachten tot een animatie afgrond was om je volgende actie in te geven) en sindsdien is dit gezeik er ook. Als je dus problemen ervaart, moet je even kijken of je 4.17 AQ op je box hebt staan.

Is te vinden in 'Over je mediabox' -> SOFTWAREVERSIE: DCX960__-MON-PRD-00.01-067-AQ-AL-20190628143437-NA004
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan