Status
Niet open voor verdere reacties.
ik denk eerder dat ze het bij de helpdesk ook niet weten wanneer die update eindelijk uitkomt ;)
(Webcare is ook verdacht stil hierover)
 
Meer mensen met de Next die de F1-race van vandaag niet kunnen zien? 2 programma's geselecteerd... te weten die van 06.00u tot 07.00u en van 07.00u tot en met 09.40u. Ik vond het al vreemd dat na het selecteren van enkel de eerste er bij de tweede ook al direct een rode punt van opname stond. Wat blijkt... ook bij terugkijken, zelfde programma van 1 uur en 15 minuten. Wat een toko weer. Even vlug downloaden uit de nieuwsgroepen... daar ook weer zo'n sukkel die niet kan posten. Dan maar gelijk de uitslag lezen op internet. Bedankt @Webcare Ziggo (Ziggo), voor jullie uitstekende service!

Edit: Nu maar een Duitse HD upload van Sky Sports HD UK gepakt... dat dan weer wel!


Edit: Ik heb het over Ziggo Sport Select... je weet wel @michel28, gratis voor de testers die dat wilden. Ik zie nu pas dat het op plebszender Ziggo Sport zelf wel terug te zien is. Het was vroeg na een lange nacht.

Edit 2: Voordat er nog meer reacties komen, even aangepast :)
 
Laatst bewerkt:
Heb vanochtend live gekeken geen probleem. Had dezelfde opnames gepland allebei succesvol opgenomen en weer verwijderd. Ook repkay geen problemen.
Ja, Franz dit was een positieve post. :cool:
 
Hier via replay wel.
Hier echt niet. Zelfs niet volgende programma en terugspoelen... zal wel weer op klantnummer geregeld zijn. znet als de blokjes, die wij dan weer niet hebben :grin:

Edit: Ik heb het over Ziggo Sport Select... je weet wel @michel28, gratis voor de testers die dat wilden. Ik zie nu pas dat het op plebszender Ziggo Sport zelf wel terug te zien is. Het was vroeg na een lange nacht :brullen:
 
Laatst bewerkt:
Helaas kan ik daar nog geen positief antwoord op geven. De beeldkwaliteit is al maanden niet veranderd. Mocht dit wel verbeteren ben ik de eerste die hierover een positief bericht post.
 
De meeste mensen zal het ook worst wezen, en zien het verschil toch niet, laten we eerlijk zijn. 'maar hij heeft hele mooi kleuren hoor' dat soort onzin. En dat is zeker 90% van de klanten, dus prio zal erg laag zijn bij ziggo en fabrikant. Geef ze eens ongelijk. Hoe meer zenders en on-demand shit je bij elkaar kunt proppen ten nadele vd bandbreedte en dus de beeldkwaliteit, hoe beter. Kwantiteit over kwaliteit. Er moet geld verdiend worden voor de aandeelhouders.
 
Probleem is nog steeds het niet zelf aan kunnen passen van de "beeldverbeter" software die in de Next gebruikt word.
Dat zou opgelost moeten worden met de nieuwe software, ben benieuwd...….
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan