• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Mediabox Next [deel 3]


Status
Niet open voor verdere reacties.

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.832
Ziggo
Geen Producten
Het is maar net hoe voorzichting je bent en hoe goed je bent in reconstructie :P
Het kan echt zonder schade.
 

lebans

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2006
Berichten
169
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
@CreativeS : Over retentie-afdeling Welke optie moet ik dan kiezen in menu van 1200?
 

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.832
Ziggo
Geen Producten
Opzeggingen. Die mensen kunnen vaak wat meer. Klagen over het geluid en dat je het zat bent.
 

lebans

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2006
Berichten
169
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Volgens mij zijn bij Ziggo nu alle medewerkers die echt wat kunnen doen op vakantie. Hulpkrachten zijn ingezet.
Ik ga morgen verder klagen, ben het zat.
 

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.832
Ziggo
Geen Producten
Men zet geen hulpkrachten op retentie... deze moeten wat meer doen om de klanten te behouden. Maar goed, het heeft mij regelmatig wat opgeleverd, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn.
 

rob1954

Forum Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2017
Berichten
306
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Extra Next box vanaf nu verkrijgbaar, al bekend hier?

EDIT: ja dus.......
 
Laatst bewerkt:

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.832
Ziggo
Geen Producten

EdmondVS

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2016
Berichten
1.214
Gebied
fUPC
@lebans, Klagen helpt heus wel. Wat ook werkt is een boze brief.
#terzijde
Een paar jaar terug hadden we een blokkerig beeld. Volgens de monteur lag dat aan een te zwak signaal en aan de kabels (dat roepen ze standaard). Heb toen het duurste v.h. duurste gekocht, alsmede een niewe antenneversterker. Resultaat: nog slechter beeld. Uit eindelijk bleek dat het signaal niet te zwak was, maar 19dB te sterk!!! Ziggo heeft toen alle onnodige kosten (250 euri) vergoed plus 2 maanden gratis kijken.
 

bloemen

Forum Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2008
Berichten
52
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
@bloemen :
Dat is het probleem: Helpdesk wil geen actie ondernemen.
Probeer het eens via het andere forum. De link naar het onderwerp staat op een vorige pagina (30). Helpdesk zal niet veel kunnen doen. Die hebben misschien wel opdracht gekregen om het af te houden tot de volgende update. Lycke behandeld dat topic.
De piep lijkt oplosbaar te zijn via software. De krekel niet. Daar is vervanging de enige optie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.