Mediabox Next [deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
@keutje Een medewerker weet evenveel omtrent de uitrol als wij... als je werkt.. is het altijd.. je weet alleen wat nodig is te weten.. meer NIETS.. ook kan er een "houd-je-mond' verklaring zijn getekend/ingebakken in het contract en zeg je dat soort dingen.
Ik mag ook niet alles zeggen over mijn werk bijvoorbeeld.. dus welke systemen/hoe we werken/ of er iets nieuws komt etc etc etc.
 
@GoodWatch De echte bugs komen pas na voren als deze decoder groots wordt uitgerold, maar denk dat Liberty geen nieuwe Horizon debacle wilt... het is ook niet voor niets dat de officiele ondersteuning voor XL al lang is gestaakt.
Dus heb er wel alle vertrouwen in en mijn raad to all is wel om pas je abbo te vernieuwen/verlengen zodra deze decoder is gelanceerd... wie weet kan je er een eventuele extra korting dan mee uitslaan ;-)
 
Ik las in een interview met een woordvoerder van Ziggo, dat Ziggo binnenkort met een geheel nieuw “TV-portaal” zal komen. Denk dat het niet lang meer zal duren, voordat de NEXT geintroduceerd zal worden.
 
@GoodWatch De echte bugs komen pas na voren als deze decoder groots wordt uitgerold, maar denk dat Liberty geen nieuwe Horizon debacle wilt... het is ook niet voor niets dat de officiele ondersteuning voor XL al lang is gestaakt.
Dus heb er wel alle vertrouwen in en mijn raad to all is wel om pas je abbo te vernieuwen/verlengen zodra deze decoder is gelanceerd... wie weet kan je er een eventuele extra korting dan mee uitslaan ;-)

Weet je, dit doet me wel alles heroverwegen. Ik ben de 'traditionele' TV kijker. Nou ja, kijker. Ik kijk zelf nog weinig TV, mijn vrouw veel Netflix en Asiatische series via een ander platform (gratis zolang je niet streamd). Wat ik kijk is meestal uitgesteld- of 'terug'. (Uitzending gemist o.i.d.). De vraag is eigenlijk of Ziggo met andere TV abonnementen gaat komen na de introductie van Next? Zolang de mediawet niet aangepast wordt moeten de providers een basispakket (Nederlandse) zenders gratis blijven aanbieden. Maar de rest? Alles on demand? Menukaart met alleen de zenders waar je echt interesse in hebt of blijven de pakketten die voor mij 85% ballast bevatten? Nederige excuses als hier al vele draadjes over bestaan, het zijn slechts hersenspinsels :-)
 
  • Leuk
Waarderingen: C0re
Hoe gaat het met 2 of meer tv"s ,blijft kabel actief ?
 
meerdere boxen en natuurlijk blijft kabel actief.. Het is juist een hele goedkope box dit.
 
Een box met hardware van minstens 2 jaar geleden...……………, en met de briljante Ziggosoftware, dat zal een succes worden :6
 
En mogen we dan ook weer extra betalen omdat ie 4K kan? Net als destijds met HD?
 
@Koobuss Dat is natuurlijk onbekend, het is ook onbekend of 4K direct wordt aangeboden.. dat durf ik namelijk te betwijfelen.. Ziggo is ook in 2019 namelijk bezig om de analoge kabel uit te schakelen.
 
Geloof het of niet, maar heb net de Horizon Next besteld bij Ziggo, naar aanleiding van een email die ik net kreeg. Wordt 7 maart geleverd door Postnl. Je zenderpakket wordt overgezet op de Next en kosten 0,00!!!
2nst54h.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan