Media XL box werkt niet

@Anita Wester , jammer dat je deze problemen ervaart met onze mediabox XL die maar niet opgelost worden. Ik snap je volledig dat je op deze manier nu om een oplossing zoekt.

Want voor de Next moet ik extra betalen en activatiekosten.
Ik begrijp wel dat je dit opmerkt. Bij het wijzigen naar de Next bieden we altijd installatiegarantie via een monteur, met wifi power promise. Je hebt 8 weken lang de mogelijkheid om de monteur te laten komen, zonder extra kosten. Daarnaast worden grote pakketten verstuurd met de pakketdienst. Via de activatiekosten deel je een beetje mee in de kosten hiervan :blush: Ik hoop dat je op deze manier wat begrip krijgt voor deze kosten.

De tip om je mediabox eens bij je buren aan te sluiten is geen rare tip wanneer je er echt niet uitkomt. Dan kun je de werking van je apparaat goed testen. Onze monteur zijn ook maar mensen en het is mogelijk dat ze iets over het hoofd hebben gezien.

Je mag mij altijd een privebericht sturen met daarin je postcode + huisnummer + laatste 3 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag met je mee naar de juiste oplossing.

Meindert
 
Laatst bewerkt:
@Anita Wester ,
[..]
De tip om je mediabox eens bij je buren aan te sluiten is geen rare tip.
[..]
Meindert
Natuurlijk is dat geen rare tip. Hoe krijg je het uit je strot, Meindert?! Dat had je ook anders kunnen formuleren, bijvoorbeeld: "De tip om je mediabox eens bij je buren aan te sluiten is een uitstekende tip."
Onze monteur zijn ook maar mensen ........
Ja, dat mag je stellen en wat voor mensen! Lees dit maar eens:
 
Waarschijnlijk heeft ze gewoon al antwoord op haar vraag, anders had ze toch al terug gekomen op dit forum nadat ze m gesteld had.
 
wat een rare voorstellen allemaal. het gaat hier om slecht werkende soft/hardware waarvan de problemen door de leverancier niet worden opgelost. mijn mediabox en modem zijn dit jaar door een monteur aangesloten die alles heeft doorgemeten, de kabels en het accespunt zijn nieuw, maar toch moeten we iedere dag de mediabox xl minimaal 2 x spanningsloos maken, voor we ondemand kunnen kijken, en valt om de haverklap de internet verbinding weg op de connectbox. ik ben overgestapt van een 6mbps xs4all verbinding en een Canal Digitaal sateliet abonnement, maar her er spijt van als haren op mijn hoofd. De mediabox xl heeft ons inmiddels alle foutcodes laten zien die op internet te vinden zijn, en stuk voor stuk nergens op slaan, want na een paar maal de voeding eraf halen, werkt alles weer.
Als je met een dure leasewagen op de snelweg, iedere dag de accu poleneen paar keer moet losnemen om te kunnen rijden. dan pikt niemand dit, maar deze inferieure hard/software/service voor data-tv-telefoon wel?. Als je zoveel geld betaald, mag je ook een goede ontvangst verwachten zonder geknutsel.
 
Terug
Bovenaan