Webcare Ziggo
Webcare Ziggo
- Berichten
- 1.063
@Anita Wester , jammer dat je deze problemen ervaart met onze mediabox XL die maar niet opgelost worden. Ik snap je volledig dat je op deze manier nu om een oplossing zoekt.
De tip om je mediabox eens bij je buren aan te sluiten is geen rare tip wanneer je er echt niet uitkomt. Dan kun je de werking van je apparaat goed testen. Onze monteur zijn ook maar mensen en het is mogelijk dat ze iets over het hoofd hebben gezien.
Je mag mij altijd een privebericht sturen met daarin je postcode + huisnummer + laatste 3 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag met je mee naar de juiste oplossing.
Meindert
Ik begrijp wel dat je dit opmerkt. Bij het wijzigen naar de Next bieden we altijd installatiegarantie via een monteur, met wifi power promise. Je hebt 8 weken lang de mogelijkheid om de monteur te laten komen, zonder extra kosten. Daarnaast worden grote pakketten verstuurd met de pakketdienst. Via de activatiekosten deel je een beetje mee in de kosten hiervan :blush: Ik hoop dat je op deze manier wat begrip krijgt voor deze kosten.Want voor de Next moet ik extra betalen en activatiekosten.
De tip om je mediabox eens bij je buren aan te sluiten is geen rare tip wanneer je er echt niet uitkomt. Dan kun je de werking van je apparaat goed testen. Onze monteur zijn ook maar mensen en het is mogelijk dat ze iets over het hoofd hebben gezien.
Je mag mij altijd een privebericht sturen met daarin je postcode + huisnummer + laatste 3 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag met je mee naar de juiste oplossing.
Meindert
Laatst bewerkt: