Medewerking ???

En geen medewerking, ze geven toe een fout van hun maar mee denken ho maar.
Vrouw zit thuis te werken op een k*t verbinding , valt vaak uit is eigenlijk niet van deze tijd.
 
Was dat een gratis dienst van Ziggo? Ook al bijzonder want alles na de meterkast zou voor jezelf zijn, dacht ik. En dat die meterkast bij jou heel ergens anders zit kunnen zij niets aan doen.

En als het voor jezelf is, dan lijkt het mij ook niet handig om dit via Ziggo te doen (reden daarvan merk je nu). Te veel lagen die ertussen zitten (want Ziggo huurt ook weer monteurs in). Je kunt dan beter zelf een klusjesman inhuren die dat even doet.
 
Deze aansluitingen uitgevoerd door ziggo monteurs in vaste dienst.
Dit was natuurlijk niet gratis :)
 
Na 6 uur ruzie zoeken met ziggo komt er vandaag nog een monteur.
Jammer dat je zolang ruzie moet zoeken, maar als het goed is morgen weer normaal online.
 
De aanhouder wint :knuppel:
Jammer dat dat lang niet altijd zo is (en dat het eigenlijk zo moet gaan).
 
Gewoon een advocaat erachter zetten (het is niet mijn fout )
Maar ben blij dat ze komen.
 
Er zoudenmeer klanten op hun strepen moeten gaan staan.
Dan wordt het ooit nog wat.

Goed bezig!
 
Terug
Bovenaan