LGI-0006 geen email ontvangen en verzenden via mail(website) en imap(pc.mob.tablet).

elpato

Forum Gebruiker
Berichten
5
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Avond lezers,

Mijn vrouw kan sinds vrijdag niet meer haar email ontvangen en verzenden.

Dus zowel via de mail.ziggo.nl als de imap op pc/mob/tablet.

Ik heb vrijdagavond(13 dec 19) de helpdesk aan de lijn gehad en melde dat er intern een probleem was waar aangewerkt werd. Hij heeft wel samen met mij gekeken naar het probleem en melding van gemaakt.

Plotseling door ik denk een aanpassing die hij deed kon mijn vrouw wel op de tablet tijdelijk haar email ophalen en verzenden. Later die avond lukte dit ook niet meer en werd het wachten.

Gisteravond nog een keer gebeld en kreeg hetzelfde antwoord.

Ikzelf kan wel ontvangen en verzenden.

Ik hoop dat het interne probleem snel verholpen kan worden.

Verders zit ik al sinds 2005 met internet bij Casema/Ziggo en weet aardig de probleempjes thuis op te lossen :-)

Groetjes Patrick
 
Zijn de besturingssystemen up to date?

En heb je het e-mail account al eens verwijdert en opnieuw toegevoegd?
 
@piente , dit heb ik gedaan. Bij het eerste gesprek van de THD kreeg ik al te horen, dat er interne problemen met de server waren. Via mail.ziggo.nl als ik inlog met mijn vrouw haar email krijg ik die LGI code te zien en bij de tablet, mobiel en pc krijg ik de melding dat de verbinding mislukt is.

Zelfs een ander wachtwoord aanmaken lukte vrijdag ook niet.

Ik probeer elke dag en het is afwachten.
 
Mijn vrouw kan gelukkig weer email ophalen en versturen.
Ik hoop dat het zo blijft.
Het ergste wat er kan gebeuren is een emailserver buitenwerking :(:-\:'):'):')

Ik heb gelijk het email wachtwoord ook gewijzigd.
 
Terug
Bovenaan