Avond lezers,
Mijn vrouw kan sinds vrijdag niet meer haar email ontvangen en verzenden.
Dus zowel via de mail.ziggo.nl als de imap op pc/mob/tablet.
Ik heb vrijdagavond(13 dec 19) de helpdesk aan de lijn gehad en melde dat er intern een probleem was waar aangewerkt werd. Hij heeft wel samen met mij gekeken naar het probleem en melding van gemaakt.
Plotseling door ik denk een aanpassing die hij deed kon mijn vrouw wel op de tablet tijdelijk haar email ophalen en verzenden. Later die avond lukte dit ook niet meer en werd het wachten.
Gisteravond nog een keer gebeld en kreeg hetzelfde antwoord.
Ikzelf kan wel ontvangen en verzenden.
Ik hoop dat het interne probleem snel verholpen kan worden.
Verders zit ik al sinds 2005 met internet bij Casema/Ziggo en weet aardig de probleempjes thuis op te lossen :-)
Groetjes Patrick
Mijn vrouw kan sinds vrijdag niet meer haar email ontvangen en verzenden.
Dus zowel via de mail.ziggo.nl als de imap op pc/mob/tablet.
Ik heb vrijdagavond(13 dec 19) de helpdesk aan de lijn gehad en melde dat er intern een probleem was waar aangewerkt werd. Hij heeft wel samen met mij gekeken naar het probleem en melding van gemaakt.
Plotseling door ik denk een aanpassing die hij deed kon mijn vrouw wel op de tablet tijdelijk haar email ophalen en verzenden. Later die avond lukte dit ook niet meer en werd het wachten.
Gisteravond nog een keer gebeld en kreeg hetzelfde antwoord.
Ikzelf kan wel ontvangen en verzenden.
Ik hoop dat het interne probleem snel verholpen kan worden.
Verders zit ik al sinds 2005 met internet bij Casema/Ziggo en weet aardig de probleempjes thuis op te lossen :-)
Groetjes Patrick