Levering problemen apparatuur

Aliewoudia

Forum Gebruiker
Berichten
3
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Op 9 september 2020 abonneerde ik op Ziggo tv en internet. Op 9 oktober 2020 zou het abonnement ingaan. Op 8 oktober geen apparatuur, bellen: 20 minuten wachttijd. Medewerkster kon, thuis zittend, niet inloggen. Toe dit uiteindelijk lukte, bleek ze geen duidelijkheid te kunnen geven over de levertijd van de apparatuur. Op 9 oktober ook maar een mail gestuurd met verzoek tot duidelijkheid; geen antwoord. Op 11 oktober wederom mail gestuurd, nog steeds geen antwoord. Nu 15 oktober, nog geen apparatuur, weer gebeld, kreeg redelijk snel contact, maar weer geen duidelijkheid, medewerker verbindt mij door naar de abonnee-afdeling. Na meer dan 29 minuten wachten verbinding verbroken.
Heb inmiddels begrepen dat dit al enige tijd gaande is. Heb eigenlijk maar één vraag: waarom communiceer je niet met je klanten?
 
Daar had ik het ook neergelegd. Bij het zoeken naar berichten over problemen met levering apparatuur, kwam ik dit forum tegen en dacht plaats het hier ook, misschien zijn er lotgenoten
 
Ik vind het wel belangrijk om het ook op dit forum te vermelden, zo worden de problemen bij Ziggo beter bekend.
 
Het is wel algemeen bekend dat er met Ziggo legio problemen zijn. Na de fusie vond er nauwelijks een integratie van de bedrijfssystemen van UPC en Ziggo plaats. Twee bedrijjfsculturen elk met zijn eigenaardigheden bleven naast elkaar bestaan. Kort daarna kwam daar nog een fusie met Vodafone overeen. En nu wordt dat dagelijks nijpender met problemen die we vaak op het forum kunnen lezen.
 
Daarom ben ik blij dat ik bij Vodafone nog steeds apart inlog.

De oranje kabel komt ook steeds dichterbij.
 
Terug
Bovenaan