Aliewoudia
Forum Gebruiker
- Berichten
- 3
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Op 9 september 2020 abonneerde ik op Ziggo tv en internet. Op 9 oktober 2020 zou het abonnement ingaan. Op 8 oktober geen apparatuur, bellen: 20 minuten wachttijd. Medewerkster kon, thuis zittend, niet inloggen. Toe dit uiteindelijk lukte, bleek ze geen duidelijkheid te kunnen geven over de levertijd van de apparatuur. Op 9 oktober ook maar een mail gestuurd met verzoek tot duidelijkheid; geen antwoord. Op 11 oktober wederom mail gestuurd, nog steeds geen antwoord. Nu 15 oktober, nog geen apparatuur, weer gebeld, kreeg redelijk snel contact, maar weer geen duidelijkheid, medewerker verbindt mij door naar de abonnee-afdeling. Na meer dan 29 minuten wachten verbinding verbroken.
Heb inmiddels begrepen dat dit al enige tijd gaande is. Heb eigenlijk maar één vraag: waarom communiceer je niet met je klanten?
Heb inmiddels begrepen dat dit al enige tijd gaande is. Heb eigenlijk maar één vraag: waarom communiceer je niet met je klanten?