Levering problemen apparatuur


Aliewoudia

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2020
Berichten
3
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fZiggo
Op 9 september 2020 abonneerde ik op ziggo tv en internet. Op 9 oktober 2020 zou het abonnement ingaan. Op 8 oktober geen apparatuur, bellen: 20 minuten wachttijd. Medewerkster kon, thuis zittend, niet inloggen. Toe dit uiteindelijk lukte, bleek ze geen duidelijkheid te kunnen geven over de levertijd van de apparatuur. Op 9 oktober ook maar een mail gestuurd met verzoek tot duidelijkheid; geen antwoord. Op 11 oktober wederom mail gestuurd, nog steeds geen antwoord. Nu 15 oktober, nog geen apparatuur, weer gebeld, kreeg redelijk snel contact, maar weer geen duidelijkheid, medewerker verbindt mij door naar de abonnee-afdeling. Na meer dan 29 minuten wachten verbinding verbroken.
Heb inmiddels begrepen dat dit al enige tijd gaande is. Heb eigenlijk maar één vraag: waarom communiceer je niet met je klanten?
 
Topicstarter
Topicstarter
A

Aliewoudia

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2020
Berichten
3
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fZiggo
Daar had ik het ook neergelegd. Bij het zoeken naar berichten over problemen met levering apparatuur, kwam ik dit forum tegen en dacht plaats het hier ook, misschien zijn er lotgenoten
 

totaal

Product Tester
Lid geworden
20 mei 2011
Berichten
4.035
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik vind het wel belangrijk om het ook op dit forum te vermelden, zo worden de problemen bij Ziggo beter bekend.
 

Rikhad

Forum Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2019
Berichten
110
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Het is wel algemeen bekend dat er met Ziggo legio problemen zijn. Na de fusie vond er nauwelijks een integratie van de bedrijfssystemen van UPC en Ziggo plaats. Twee bedrijjfsculturen elk met zijn eigenaardigheden bleven naast elkaar bestaan. Kort daarna kwam daar nog een fusie met Vodafone overeen. En nu wordt dat dagelijks nijpender met problemen die we vaak op het forum kunnen lezen.