• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Leden betalen 185 euro meer voor Alles in 1


Dynabite

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
615
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Op deze manier krijgen bestaande klanten de korting ook.

1. Cookies van Ziggo verwijderen om de pagina met korting te zien
2. Bij de vraag: "Al internet van Ziggo?" zeg je nee.
3. Pakket kiezen
4. Inloggen met je Ziggo account en bestellen.

* Klantenservice is op de hoogte van deze "bug", maar laat het toe zeggende: "Zolang het systeem het toelaat, laten wij het ook toe!"

Zie bijlage:
ziggo-.jpg
 

Sjah

Forum Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2003
Berichten
3.933
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Waarom niet gewoon bellen en zeggen dat je korting wil? Mentaal misschien wat zwaarder, maar dan heb je nul kans dat ze met een "sorry t was fout" mail komen.
 
Laatst bewerkt:

Parel

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2008
Berichten
718
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Voordat Essent Kabelcom, Kabeltv/internet diensten verkocht aan Wincus&Pinburg. Kreeg je bij @home, MrZap/TvHome korting, het modem, smartcards en decoders waren van de klant zelf, WCD moest klant zelf vevangen met installatie pakket. Monteur koste extra. Essent Kabelcom gaf geen korting op de dienst Essent Kabelcom dit was onderdeel van het energie pakket. Lid worden kon niet. Raar dat lid worden bij UPC wel kon.
En was dat in 1999???? toen bestonden smartcard niet eens.
 

lelytown

Forum Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2013
Berichten
42
Op deze manier krijgen bestaande klanten de korting ook.

1. Cookies van Ziggo verwijderen om de pagina met korting te zien
2. Bij de vraag: "Al internet van Ziggo?" zeg je nee.
3. Pakket kiezen
4. Inloggen met je Ziggo account en bestellen.

* Klantenservice is op de hoogte van deze "bug", maar laat het toe zeggende: "Zolang het systeem het toelaat, laten wij het ook toe!"

Zie bijlage:
Bekijk bijlage 24769
Hallo Dynabite....Had jij de next al dan toen je dit aan vroeg?( was je 1 jaar contract al voorbij dan) En heb je al een mail gehad dat ze het goed gekeurd hebben?

Hoor graag van je
 

Dynabite

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
615
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik heb geen Next en die bestelling ook niet echt doortgezet (Ik ben tevreden met mijn simpele pace).
Garantie dat het werkt kan ik natuurlijk niet geven, maar je zou het kunnen proberen en je hebt altijd het recht om te cancelen binnen 2 weken. Maar ik schat de kans dat je de korting op deze manier krijgt vrij hoog in.

Sommige abonee's doen dit elk jaar en tot nu toe kregen ze de korting steeds.
Zie: https://ziggoforum.nl/topics/12-maanden-korting-augustus-2018.92125/page-8
 
Laatst bewerkt: