• Welkom op het onafhankelijke Ziggo forum. Een forum voor en door klanten van Ziggo.
    Registreer je gratis en stel zelf een vraag of neem deel aan de discussies!

Langdurige storing

Paulus1213

Forum Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2021
Berichten
6
Ik heb sinds dinsdag 23 maart geen internet/tv meer. Het is nu 30 maart en elke dag krijg ik een sms dat de storing "de volgende dag" zal worden verholpen. Meermalen gebeld met Ziggo maar steeds hetzelfde verhaal; Er is een blokstoring en het wordt morgen verholpen. In deze tijd van thuiswerken en digitaal onderwijs is het onmogelijk om een week zonder internet te zitten. Zijn er meerder mensen die last hebben van zo'n langdurige storing? Het oplossen van een storing kan toch geen week duren?????
 

René

Moderator
Lid geworden
13 okt 2001
Berichten
7.779
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Het kan best een complexe storing zijn, waar speciale onderdelen voor besteld moeten worden.
Of drukte rondom planning / persoonstekort.

Maar het zou wel fijn zijn als ze je dat dan laten weten als je belt.
Lijkt me de enige oplossing overigens, blijven vragen.

Eventueel kun je het ook aan @Webcare Ziggo vragen op dit forum. Misschien willen ze even kijken wat er precies aan de hand is daar.
 

robjanssen

Product Tester
Lid geworden
24 jan 2006
Berichten
1.603
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Waarschijnlijk hebben ze gewoon "je" stekker in de verdeelkast los getrokken, om iemand anders af te sluiten, en dat de nummering in de verdeelkast niet klopt. Dat hoor je zo vaak.
En dan hebben ze waarschijnlijk geen monteur beschikbaar om dat op te gaan oplossen.
Of het heeft geen prio bij Ziggo.
 

marans

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2011
Berichten
1.272
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
dat "geen prio" daar hebben er meer last van.
hier werkzaamheden geweest op 22 februari en sindsdien storingen en drop-outs.
zelfs met tv rechtstreeks op AOP. netjes doorgegeven, maar wacht nu nog steeds op actie om dit te verhelpen.
 
Topicstarter
Topicstarter
P

Paulus1213

Forum Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2021
Berichten
6
Ja. Ik denk dat ik geen "prio" ben. Ben verder best tevreden over Ziggo, maar deze doorlooptijd voor een storing vind ik echt belachelijk.
 
Topicstarter
Topicstarter
P

Paulus1213

Forum Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2021
Berichten
6
En jawel hoor! Net weer een sms gekregen;

"De storing wordt morgen om 13.00 opgelost. Je hoort snel van ons. Ziggo."
 

tichel

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2010
Berichten
1.693
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
dat "geen prio" daar hebben er meer last van.
hier werkzaamheden geweest op 22 februari en sindsdien storingen en drop-outs.
zelfs met tv rechtstreeks op AOP. netjes doorgegeven, maar wacht nu nog steeds op actie om dit te verhelpen.
Na het afschakelen van de analoge tv op 26 jan 2021 zijn de frequenties aangepast.
Je kunt storing krijgen op zenders waarbij daarvoor geen probleem was.