Landelijke uitval Ziggo go

D-Muk

Forum Gebruiker
Berichten
38
Iemand hier iets van gemerkt?

Hat problemen met Ziggo go en dus gebeldt en blijkt dat er gisteren een uitval is geweest volgens de helpdesk.

Ik moet deze maand bijna elke dag mij opnieuw aanmelden om weer gebruik te maken van ziggo go.

Met welke "update" zijn ze nu weer bezig?
 
Persoonlijk niet, maar mijn zus appte me gisteravond om half elf:
ben al een half uur bezig om tv te kijken via de ziggo go app. Vrijwel nooit een probleem
Die had dus al vanaf 22 uur problemen.
 
Heb net contact gehad met haar. Het probleem is er nog steeds. Blijkbaak blijft ze ook niet aangemeld en lukt het inloggen moeizaam/niet.

Ik gebruik zelden Ziggo Go, (2x per jaar) maar ik zie dat ik nog gewoon ingelogd ben en de wielerwedstrijd in Japan kan kijken. (Maar zelf doen is gezonder, das stap ik er straks zelf op)
 
Ik ben even naar mijn zus gefietst (een tochtje van 80 km met omweg) om haar oplossing te horen. Bij haar is het nu opgelost door de app er af te gooien en opnieuw te installeren. Dit op advies van de helpdesk.
 
Goede workout gehad (80km fietsen)

Hetzelfde kreeg ik toen ook van de helpdesk te horen. Dit ook gedaan maar werkte niet.
Ongeveer een half uur later werd ik teruggebeld door de helpdesk (hoe vaak komt dat nu voor) en werdt mij verteld dat er een grote storing was wat betreft Ziggo Go.

Het lijkt aan mijn kant weer allemaal te werken, dus wat het nu was is nog steeds onduidelijk.
 
Terug
Bovenaan