Kreeg rekening broadspire

blaasgab

Forum Gebruiker
Berichten
8
Mijn kabel was gebroken en is door een Ziggo medewerker gemaakt. Kreeg hiervoor van een onbekend bedrijf, zijnde broadspire, een rekening. Wie kent dit bedrijf en wie weet of dit niet een fake factuur is.
 
Was de buitenkabel gebroken en door jou schuld of was het een binnen kabel. In principe geldt dat Ziggo verantwoordelijk is voor het deel voor het AOP (buitenshuis) en jij verantwoordelijk voor alles er achter. (binnenshuis) Het lijkt me je sowieso geen rekeningen van derden mag krijgen, wat staat er op de factuur?
 
Het lijkt me de vraag hoe de breuk is ontstaan en waar eigen grond tuin enz, is er sprake van aansprakelijkheid.
want broadspire heeft te maken met verzekeringen en verzekeringsclaims en is gewoon te Googlen.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je het beste een privé conversatie kan sturen aan Ziggo - webcare op dit forum.
Zet daarin een korte omschrijving van je vraag en vermeld klantnummer, of postcode + huisnummer
 
Mijn kabel was gebroken en is door een ziggo medewerker gemaakt. Kreeg hiervoor van een onbekend bedrijf, zijnde broadspire, een rekening. Wie kent dit bedrijf en wie weet of dit niet een fake factuur is.

Hoi,

Zoals @Johnny54 ook aangeeft ontvang ik graag je klantnummer of postcode, huisnummer en een korte omschrijving van je vraag in een privébericht. Dan kijk ik waar deze rekening vandaan komt.

Groet,
Kim van Ziggo
 
I have received a bill today of 367 euros from a company called Broadspire for repairing the ziggo cable damage in March. I contacted Ziggo webcare and they told me that they dont have any information and asked me to contact Broadspire.

I am very sad to hear this Ziggo does not know what is going on and other companies are using Ziggo's name to collect money from their customers. I am definitely not satisfied with their services. Anyone can help / guide me what to do next?
 
The cable was already damaged before I purchased and moved to the house in March. Probably it was done by the previous owner. I applied for a new connection with Ziggo in March and they found that the cable was damaged.
 
Terug
Bovenaan