• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Kreeg rekening broadspire


blaasgab

Forum Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Berichten
8
Mijn kabel was gebroken en is door een ziggo medewerker gemaakt. Kreeg hiervoor van een onbekend bedrijf, zijnde broadspire, een rekening. Wie kent dit bedrijf en wie weet of dit niet een fake factuur is.
 

terrestrial

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
Berichten
1.683
Ziggo
Televisie
Gebied
fUPC
Was de buitenkabel gebroken en door jou schuld of was het een binnen kabel. In principe geldt dat Ziggo verantwoordelijk is voor het deel voor het AOP (buitenshuis) en jij verantwoordelijk voor alles er achter. (binnenshuis) Het lijkt me je sowieso geen rekeningen van derden mag krijgen, wat staat er op de factuur?
 

cornelisvandenberg

Quality Member
Lid geworden
20 apr 2008
Berichten
6.014
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Het lijkt me de vraag hoe de breuk is ontstaan en waar eigen grond tuin enz, is er sprake van aansprakelijkheid.
want broadspire heeft te maken met verzekeringen en verzekeringsclaims en is gewoon te Googlen.
 
Laatst bewerkt:

Johnny54

Moderator
Lid geworden
18 jan 2003
Berichten
17.578
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik denk dat je het beste een privé conversatie kan sturen aan Ziggo - webcare op dit forum.
Zet daarin een korte omschrijving van je vraag en vermeld klantnummer, of postcode + huisnummer
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
1.010
Mijn kabel was gebroken en is door een ziggo medewerker gemaakt. Kreeg hiervoor van een onbekend bedrijf, zijnde broadspire, een rekening. Wie kent dit bedrijf en wie weet of dit niet een fake factuur is.

Hoi,

Zoals @Johnny54 ook aangeeft ontvang ik graag je klantnummer of postcode, huisnummer en een korte omschrijving van je vraag in een privébericht. Dan kijk ik waar deze rekening vandaan komt.

Groet,
Kim van Ziggo
 

Divyegarg

Forum Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2020
Berichten
2
I have received a bill today of 367 euros from a company called Broadspire for repairing the ziggo cable damage in March. I contacted Ziggo webcare and they told me that they dont have any information and asked me to contact Broadspire.

I am very sad to hear this Ziggo does not know what is going on and other companies are using Ziggo's name to collect money from their customers. I am definitely not satisfied with their services. Anyone can help / guide me what to do next?
 

Divyegarg

Forum Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2020
Berichten
2
The cable was already damaged before I purchased and moved to the house in March. Probably it was done by the previous owner. I applied for a new connection with Ziggo in March and they found that the cable was damaged.