Ik had voor mijn moeder haar Ziggo abonnement beëindigd omdat ze wegens slechte gezondheid helemaal geen TV meer kijkt.
Er was blijkbaar een betalingsachterstand over de laatste maand.
Met Ziggo klantenservice gebeld en ik werd gelijk doorverwezen naar het GGN incassobureau omdat mijn moeder geen klant meer zou zijn en men wil me verder niet meer helpen.
Ik beheer de post van mijn moeder en ze heeft zeker geen Ziggo brief gehad!
Ziggo heeft het incassobureau GGN ingeschakeld en mijn Email adres doorgegeven.
Incassobureau GGN stuurde me vervolgens een paar mails over betalingsachterstand waar ik in eerste instantie dacht aan spam omdat ik van Ziggo niks heb gehad!
Ziggo heeft zelf nooit de moeite genomen om mij een mail te sturen over de betalingsachterstand.
Ziggo: jullie service kan niet slechter!
Er was blijkbaar een betalingsachterstand over de laatste maand.
Met Ziggo klantenservice gebeld en ik werd gelijk doorverwezen naar het GGN incassobureau omdat mijn moeder geen klant meer zou zijn en men wil me verder niet meer helpen.
Ik beheer de post van mijn moeder en ze heeft zeker geen Ziggo brief gehad!
Ziggo heeft het incassobureau GGN ingeschakeld en mijn Email adres doorgegeven.
Incassobureau GGN stuurde me vervolgens een paar mails over betalingsachterstand waar ik in eerste instantie dacht aan spam omdat ik van Ziggo niks heb gehad!
Ziggo heeft zelf nooit de moeite genomen om mij een mail te sturen over de betalingsachterstand.
Ziggo: jullie service kan niet slechter!
Laatst bewerkt: