Ik heb 5 dagen zonder (zakelijk) internet gezeten, waardoor ik inkomsten ben misgelopen. De modem bleek kapot te zijn, De dame die mij te woord stond bij de klantenservice was uiterst vriendelijk en attendeerde mij erop dat ik nadat de nieuwe modem is geïnstalleerd, ik een compensatie kon aanvragen.
Ik heb zojuist contact opgenomen en nadat ik 3 maal ben doorverbonden, kreeg ik het volgende te horen. Als ik mijn contract met 12 maanden verleng dan krijg ik 2 maanden gratis, besluit ik dit niet te doen kunnen ze me alleen € 10,= euro compenseren. Ziggo houdt geen rekening dat mee dat je een zakelijke klant bent en inkomsten mis loopt. Zo gaat Ziggo met klanten om die al meer dan 10 jaar klant zijn ! Echt een hele goede en nette manier om je klanten te behouden. Deze klant gaat kijken naar een andere provider! Wat een ontzettend slechte service.
Ik heb zojuist contact opgenomen en nadat ik 3 maal ben doorverbonden, kreeg ik het volgende te horen. Als ik mijn contract met 12 maanden verleng dan krijg ik 2 maanden gratis, besluit ik dit niet te doen kunnen ze me alleen € 10,= euro compenseren. Ziggo houdt geen rekening dat mee dat je een zakelijke klant bent en inkomsten mis loopt. Zo gaat Ziggo met klanten om die al meer dan 10 jaar klant zijn ! Echt een hele goede en nette manier om je klanten te behouden. Deze klant gaat kijken naar een andere provider! Wat een ontzettend slechte service.