Kijkt U even mee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie dat als een vorm van oplichting.
Wat jij vindt is niet belangrijk. Het gaat om de echte betekenis van het woord. Jouw intepretatie klopt niet. Dat zou impliceren dat er zich een strafbaar feit heeft afgespeeld. Dan moet je aangifte doen en sta je heel sterk. Maar dat zal het vast niet zijn... het is nogal makkelijk terug te grijpen naar zulke woorden.

Gelukkig heb ik sinds 2 weken een glasvezelaansluiting in huis dus ik heb die gasten van Ziggo niet meer nodig.
Dan hoop ik dat je op tijd opgezegd hebt.

Succes bij je nieuwe provider!

Is het verwijderen van een zender uit een pakket vanwege impopulariteit ook oplichting?
 
CreativeS. vind het niet erg al hij plots een verhoging krijg en belt of er geen 10 euro van gemaakt kan worden dat is mooi afgerond bedrag.
of het nu wel of geen oprichting is het is niet echt netjes als je zoiets door je strot geduwd krijg .
 
Je kan het ook van een andere kant bekijken. TS heeft blijkbaar jarenlang genoten van een abonnement waarvoor andere klanten die een soortgelijk abonnement later hebben afgesloten bijna honderd euro per jaar meer voor betaalden.

Elk voordeel heeft een nadeel. Het is maar van welke kant je het wil bekijken. Overigens doen andere leveranciers hetzelfde bij oudere abonnementen.
 
Ik heb bijna exact dezelfde email ontvangen met het verschil dat bij mij de abonnementsprijs met EUR 2,50 verhoogd wordt. Waarvan akte. Ook in andere draadjes zijn er een aantal goochemerds die dan fijntjes opmerkingen maken over opzeggen, "je hoeft niet bij Ziggo te blijven" en "stap dan over" en meer opmerkingen van gelijke strekking. Lekker makkelijk hoor. Stoer ook. Waarbij volledig voorbij wordt gegaan aan het feit dat in een aantal gevallen (waaronder bij mij) overstappen weliswaar een optie is maar dat meteen een terugval in o.a. bandbreedte en TV aanbod introduceert. In mijn wijk zijn geen glasvezel providers beschikbaar dus wordt het internet over koper met de bekende beperkingen. Niet een echte ramp en vergeleken met alle ellende in de wereld een luxe probleem maar die "stap dan over" opmerkingen zijn heel erg gemakkelijk wanneer de omstandigheden niet bekend zijn. Enig wederzijds begrip over en weer zou de discussie wellicht iets minder stekelig maken. Ik vrees met grote vreze dat deze jaarlijkse tariefverhogingen nooit meer weg gaan. Dus wordt het, gezien het ontbreken van echte concurrentie (de Zigoo's van deze wereld bliven zich met hand en tand verztetten tegen het openstellen van hun 'kabel') slikken of stikken. Is dat nu echt waar de consument op zit te wachten? Natuurlijk, gezien al die opmerkingen over opzeggen of overstappen. Waarschijnlijk leden van dit gremium die over oneindige financiële bronnen beschikken. Ik verkeer helaas niet in zulke gezegende omstandigheden.
 
Lekker makkelijk hoor. Stoer ook.
Net als klagen? Ook zo makkelijk?

Waarbij volledig voorbij wordt gegaan aan het feit dat in een aantal gevallen (waaronder bij mij) overstappen weliswaar een optie is maar dat meteen een terugval in o.a. bandbreedte en TV aanbod introduceert. In mijn wijk zijn geen glasvezel providers beschikbaar dus wordt het internet over koper met de bekende beperkingen. Niet een echte ramp en vergeleken met alle ellende in de wereld een luxe probleem maar die "stap dan over" opmerkingen zijn heel erg gemakkelijk wanneer de omstandigheden niet bekend zijn.
Waar een wil is, is een weg. Simpel. Dat is met alles zo.
 
Is toch zo? Als het allemaal echt zo'n probleem is, neem je de lagere snelheid voor lief. Zo niet? Dan is het probleem ook niet groot genoeg. Mijn downloadsnelheid bij KPN is ook véél lager dan mijn Ziggo-snelheid.
 
Jaarlijkse prijsverhogingen i.v.m. algemeen gestegen prijzen (indexering) zullen er altijd wel blijven.
Daar ontkom je niet aan en daar ging het startbericht ook niet over.

Verder maakt ieder voor zich zelf uit wat hij bereid is uit te geven aan R&TV, internet en telefonie en bij welke provider hij klant wil zijn/ blijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan