• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Kan niet opnemen.


rudine

Forum Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2014
Berichten
60
Ik heb t.v complete met mediabox next, maar kan toch niet opnemen en replayen. Krijg de kreet dat ik mijn abonnement moet verhogen! Wat doe ik fout. Bij tv standaard lukte dat wel.
 

Johnny54

Moderator
Lid geworden
18 jan 2003
Berichten
17.293
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Soms lossen dit soort problemen op wanneer je de Next een keer met de schakelaar aan de achterkant uitzet en na enige seconden weer aan. Een reset naar de fabrieksinstellingen lost vaak nog meer op.

Als beide niet helpen dan contact opnemen met Ziggo.
- helpdesk Contactformulier
- helpdesk via Ziggo telefoonaansluiting tel.: 1200 (gratis) 8:00 tot 22:00 uur
- helpdesk op telefoonnummer 0900-1884 (normaal tarief) 8:00 tot 22:00 uur
- een PM (Personal Message) naar Ziggo - webcare op dit forum
- het officiële Ziggo community
- Ziggo op Twitter.
- Ziggo op Facebook
 
Je e-mailadres zal niet zichtbaar zijn voor anderen. We gebruiken het alleen om dit bericht te kunnen bevestigen.