yvonnedevries
Forum Gebruiker
- Berichten
- 3
Het vreemde is dat ik met een Windows computer wel kan inloggen en met een Mac niet.
Er is inderdaad een update geweest. Door het inloggen met de Windows computer staat de taal weer op Nederlands.
Ik wilde niet terug naar de fabrieksinstellingen, want dan ben ik al mijn eigen instellingen kwijt. Dan maar via de Windows pc, wat niet mijn werk pc is. Maar tot mijn stomme verbazing kon ik gisteren opeens wel inloggen met mijn Mac. Ik dacht probleem zeker opgelost bij Ziggo of zou het iets te maken hebben met het inloggen op zelfde netwerk alleen via Windows. Nu vandaag lukt het weer niet via de Mac. Ook niet nadat ik wel weer in kan loggen via de Windows pc. Dus snappen doe ik het niet. Denk toch dat het iets is met de browser van Apple (Safari) en Ziggo, zoals het in het verleden ook is geweest.
Er is inderdaad een update geweest. Door het inloggen met de Windows computer staat de taal weer op Nederlands.
Ik wilde niet terug naar de fabrieksinstellingen, want dan ben ik al mijn eigen instellingen kwijt. Dan maar via de Windows pc, wat niet mijn werk pc is. Maar tot mijn stomme verbazing kon ik gisteren opeens wel inloggen met mijn Mac. Ik dacht probleem zeker opgelost bij Ziggo of zou het iets te maken hebben met het inloggen op zelfde netwerk alleen via Windows. Nu vandaag lukt het weer niet via de Mac. Ook niet nadat ik wel weer in kan loggen via de Windows pc. Dus snappen doe ik het niet. Denk toch dat het iets is met de browser van Apple (Safari) en Ziggo, zoals het in het verleden ook is geweest.