• Als geregisteerd lid krijg je toegang tot extra forums en halen we de reclame banners voor je weg, allemaal gratis!
    Registreer je direct en stel zelf een vraag of neem deel aan de discussies.

Kan niet inloggen op Connectbox


yvonnedevries

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2021
Berichten
3
Vandaag merkte ik dat ik niet meer kan inloggen op mijn Ziggo Connectbox.
Ik krijg opeens een Engelse interface en na ingeven van mijn wachtwoord krijg ik de volgende melding:
The service may be interrupted, temporarily inaccessible or encountered errors transferring data.
Try Again
Ik heb de router van de stroom gehaald en weer opnieuw aangesloten, maar het probleem blijft bestaan.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Hartelijk dank.
Yvonne
 

Johnny54

Moderator
Lid geworden
18 jan 2003
Berichten
18.804
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
Misschien heeft de Connectbox een firmware update gekregen en staat hij nu weer op de standaard (Engelse) instellingen.
Probeer eens in te loggen met de gegevens die onder op de Connectbox staan.
 

Johnny54

Moderator
Lid geworden
18 jan 2003
Berichten
18.804
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
Als de Connectbox na een update niet werkt zoals het moet moet je hem even (1 minuutje) van de stroom halen en als dat niet helpt resetten naar de fabrieksinstellingen.
 

ontevredeklant

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2021
Berichten
4
De helpdesk had aangegeven 10 seconden op de reserknop. En dan zou hij opnieuw worden opgestart en alles zou behouden blijven. Maar nee. Alles weg. Ik kom er niet meer in. Alle demotivatie loopt te knipperen in huis. We zijn disconected, oven, magnetron, tv, koffiemachine koelkast, lampen. Aquarium printer. Zelfs de wasmachine heeft er geen zin in.
Niets doet het zinder internet

En dat is nog niet alles is heb je ook nog een gefrustreerde partner en kinderen.

Kan alles opnieuw instellen tenminste als ik bij de instellingen kan komen.

Ik ga het modem er 1 minuten er uithalen komt Koen of dat werkt
 

René

Moderator
Lid geworden
13 okt 2001
Berichten
9.059
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
Wat is de status van de lampjes van het modem? Die geven aan of je modem online is of niet.
Zit er nog een router achter je modem?
 

Dynabite

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
1.310
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
Mocht dat 1 minuutje stroomloos niet helpen, dan moet je die resetknop weer indrukken. Helpdesk zei 10 seconden, maar je moet dat knopje ingedrukt houden tot de ledjes gaan knipperen en dan loslaten.
 

Johnny54

Moderator
Lid geworden
18 jan 2003
Berichten
18.804
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
Als je de resetknop i.p.v. 10 seconden 15 seconden of meer indrukt krijg je een reset naar fabrieksinstellingen.
Je moet dan weer inloggen met de gegevens die onder op het modem staan.

PS
Ik heb al meerdere keren gemerkt dat een minuutje stoomloos maken beter werkt dan de resetknop 10 seconden indrukken.