Gerjan
Forum Gebruiker
- Berichten
- 3
Beste allemaal,
Ik ben de laatste tijd veel bezig geweest met het internet van Ziggo. Deze haperde een hele tijd heel erg veel. Ik heb hier vele malen met Ziggo over gebeld, maar iedere keer konden ze er niks aan doen. Uiteindelijk heb ik gezien dat de groene Ziggo kabel die binnen komt wat los zat. Deze heb ik toen wat aangeduwd en nu werkt het internet al een tijdje naar behoren.
Nu ben ik met corona veel aan het opruimen en opknappen, en vind ik dat het kastje waar de groene kabel op is aangesloten niet meer goed vastzit. Ik heb gebeld met Ziggo, en die zeggen dat ze een monteur kunnen langs sturen maar ze kunnen niet zeggen of dat ik moet betalen of niet.
Ik wil middels dit forum jullie meningen vragen. Kan ik een monteur laten komen zonder hiervoor te betalen? Of kan ik zelf gaan knippen en snijden in die kabel van Ziggo en dat kastje zelf vervangen?
Foto totaal incl. groene kabel
Kastje wat los hangt aan de muur
Ik ben de laatste tijd veel bezig geweest met het internet van Ziggo. Deze haperde een hele tijd heel erg veel. Ik heb hier vele malen met Ziggo over gebeld, maar iedere keer konden ze er niks aan doen. Uiteindelijk heb ik gezien dat de groene Ziggo kabel die binnen komt wat los zat. Deze heb ik toen wat aangeduwd en nu werkt het internet al een tijdje naar behoren.
Nu ben ik met corona veel aan het opruimen en opknappen, en vind ik dat het kastje waar de groene kabel op is aangesloten niet meer goed vastzit. Ik heb gebeld met Ziggo, en die zeggen dat ze een monteur kunnen langs sturen maar ze kunnen niet zeggen of dat ik moet betalen of niet.
Ik wil middels dit forum jullie meningen vragen. Kan ik een monteur laten komen zonder hiervoor te betalen? Of kan ik zelf gaan knippen en snijden in die kabel van Ziggo en dat kastje zelf vervangen?
Foto totaal incl. groene kabel
Kastje wat los hangt aan de muur