Kan geen tv meer kijken

willem400

Forum Gebruiker
Berichten
7
vandaag ingelogd bij Ziggo go krijg ik de melding dat ik geen video kan kijken in de incognito mode gisteren kon ik nog wel kijken nu niet meer ik heb niets veranderd aan instellingen op facebook gevraagd maar daar ben ik niet verder gekomen dan een pagina waar corrupte software op staat mijn computer gebruikt windows 10 en als browser edge en chrome maar helaas geen ziggo go ik start ziggo go op vanaf mijn windows 10 met regedit ook geen succes WIE KAN MIJ HELPEN
 
Gebruik je wel internet van Ziggo op dit moment? Of gebruik je soms vpn?
 
uiteraard van ziggo ik kijk al heel lang ziggo go maar vanavond plots geen video maar een melding dat ik geen video kan kijken in incognito mode
 
Enige wat je kan proberen is kijken bij de instellingen in je browser of cookies wel geaccepteerd worden en de geschiedenis onthouden wordt.
 
vandaag ingelogd bij ziggo go krijg ik de melding dat ik geen video kan kijken in de incognito mode gisteren kon ik nog wel kijken nu niet meer ik heb niets veranderd aan instellingen op facebook gevraagd maar daar ben ik niet verder gekomen dan een pagina waar corrupte software op staat mijn computer gebruikt windows 10 en als browser edge en chrome maar helaas geen ziggo go ik start ziggo go op vanaf mijn windows 10 met regedit ook geen succes WIE KAN MIJ HELPEN
Waarom probeer je het in incognito mode dan ? Zet je browser in de gewone mode (niet incognito), dan gaat het misschien beter. Of probeer eens een andere browser, bijvoorbeeld FireFox.

Tip: als je even zoekt op Google naar 'ziggo go incognito modus' dan vindt je meerdere zoekresultaten met hetzelfde probleem en diverse tips voor oplossingen ! Dat geeft denk ik meer kans op succes dan kijken op FaceBook ! Veel succes !

P.S. Naast dat je niet Ziggo Go kan kijken, lijken je Shift-toets en de punt (.) op het toetsenbord ook niet meer goed te werken ;-)
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij gebruikt hij geen incognito mode. Hij krijgt alleen die melding. Dat kan geloof ik ook gebeuren wanneer je geen cookies accepteert of de geschiedenis niet bewaard wordt.

Mocht hij wel incognito mode gebruiken.... tja, dan is het logisch dat het niet werkt.
 
Geen glasvezel aanwezig..ook een reactie gehad dat ik in incognito scherm zou zitten. Ik zit absoluut niet in het incognito scherm en ik gebruik het ook nooit het probleem zit hem bij ZIGGO alleen zij ontkennen dit
 
Terug
Bovenaan