Kan geen tv meer kijken

Geen glasvezel aanwezig..ook een reactie gehad dat ik in incognito scherm zou zitten. Ik zit absoluut niet in het incognito scherm en ik gebruik het ook nooit het probleem zit hem bij Ziggo alleen zij ontkennen dit
In de edge browser kun je ook apps toevoegen Ziggo Go is dan een apart scherm wat geopend wordt. Misschien dat dit wel werkt?
Incognito modus krijg je idd een melding en kun je niks afspelen. Ik heb het net geprobeerd in Edge (64bit v90.0.xxxx) dus niet de app en dat lukte gewoon op een W10 machine. Misschien een keer alle history/cache etc. leg gooien?
 
In de edge browser kun je ook apps toevoegen Ziggo Go is dan een apart scherm wat geopend wordt. Misschien dat dit wel werkt?
Incognito modus krijg je idd een melding en kun je niks afspelen. Ik heb het net geprobeerd in Edge (64bit v90.0.xxxx) dus niet de app en dat lukte gewoon op een W10 machine. Misschien een keer alle history/cache etc. leg gooien?
in edge Ziggo go geladen en in een apart venster geopend en dat werkt inloggen bij ziggo en tv kijken top advies alleen raar dat wanneer je Ziggo go direct in windows start je een incognito melding krijg en dat buiten een browser om ???
 
Gebruikte je toevoellig de verouderde Windows 10 app van Ziggo GO? Die wordt namelijk niet meer ondersteund.
 
Gebruikte je toevoellig de verouderde Windows 10 app van Ziggo GO? Die wordt namelijk niet meer ondersteund.
maar werkt wel geen geweldig beeld geen HD maar toch kan weer tv kijken,, van ZIGGO hoef je geen hulp te verwachten die steekt zijn kop in het zand ???
 
Hoezo? Dit werkt met Windows prima via de webbrowsers?
 
maar werkt wel geen geweldig beeld geen HD maar toch kan weer tv kijken,, van ZIGGO hoef je geen hulp te verwachten die steekt zijn kop in het zand ???
ik weet niet wie je bij Ziggo om hulp heb gevraagd maar op afstand dit soort problemen oplossen is nu eenmaal lastig. Dit is een gebruikers forum wij zijn geen Ziggo ;-)
Je hebt het over direct in windows starten dus dat lijkt op een app die je hebt geïnstalleerd op W10 zoals @C0re opmerkt......Kan het zijn dat die die melding over incognito scherm genereerde aanhezien je Edge browser het nu wel doet?
Ik gebruik de browser versie zelden maar weet toevallig dat er in de browser ook een app is.
Ga naar rechtsboven in Edge op de 3 puntjes en ongeveer halverwege staat apps. Daar kun je die installeren.
Weet niet of er verschil is in HD of niet maar kwaliteit is hier prima op een 27'' PC monitor ....
 
enige tijd geleden heb ik Ziggo Go app in windows 10 gedownload die nu als ik hem start de melding geeft geen video in incognito mode
deze melding is niet te verwijderen nu onder EDGE browser Ziggo Go gedownload en die doet het wel dus wel beeld,,, wanneer ik nu naar de Windows 10 Ziggo Go app ga werkt deze nog steeds niet geen video in incognito mode
ik ben geen computer deskundige nu bijna 70 jaar duidelijker kan ik niet zijn en ik weet dat jullie een forum zijn contact gehad met Ziggo via Facebook Messenger
 
De oude Windows 10 Zigggo app werkt niet meer. Deze moet je verwijderen via startmenu - Instellingen - Apps
Je kan nu Zigggo in Edge openen en dan via het menu onder de 3 puntjes onder apps de webpagina installeren als Windows 10 app.
 
Nog een aanvulling:

Mocht je Ziggogo.tv als windows 10 app installeren zoals hierboven beschreven, dan kun je deze ook automatisch laten opstarten bij het aanmelden van windows.
Dit doe je zo: Start de app en ga naar --> instellingen (windows) --> Accounts --> Aanmeldingsopties --> Apps opnieuw starten en zet dit aan.

Windows onthoudt dan welke app actief was wanneer je Windows afsluit en start deze weer op bij het aanmelden.
Je moet de app uiteraard niet handmatig sluiten, want alleen apps die actief waren bij het afsluiten worden opnieuw gestart bij aanmelden van Windows.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan