Willem Sijne
Forum Gebruiker
- Berichten
- 2
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Sinds 17-05-2019 heb ik geen internet tv en bellen meer door een kabelbreuk bij mij in de straat. Diverse keren contact opgenomen met Ziggo. 3x hebben ze een monteur gestuurd die mn apparatuur kwam doormeten en aangaven dat t niet aan mn apparatuur lag. Er moest iemand van de BAM langskomen om te fixen. Monteur maakt terplekke een afspraak voor 28-05-2019. Wie komt er langs, een monteur van Ziggo, men wist niets van een afspraak met BAM. Opnieuw afspraak gemaakt met de BAM op 28-05-2019. Zou binnen 24 uur een afspraak gemaakt worden om t te repareren. Volgende dag zelf maar gebeld, men vertelde doodleuk dat er eerst een bodemonderzoek moest plaatsvinden. Duurt 5 dagen!!!!! Ik 04-06-2019 bellen met de bewuste aannemer, was pas gisteren 03-06-2019 een bodemonderzoek aangevraagd. Ik weer Ziggo bellen, ben nl. in de veronderstelling dat ik met hun een contract heb. Kunnen niets voor mij doen. Zit ondertussen 3 weken zonder internet, tv en bellen met t vooruitzicht op zeker 5 dagen + wanneer men tijd heeft om t in plannen en te maken. U kan zich misschien voorstellen dat ik enigzins gefrustreerd ben.