Kabelbreuk

Willem Sijne

Forum Gebruiker
Berichten
2
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Sinds 17-05-2019 heb ik geen internet tv en bellen meer door een kabelbreuk bij mij in de straat. Diverse keren contact opgenomen met Ziggo. 3x hebben ze een monteur gestuurd die mn apparatuur kwam doormeten en aangaven dat t niet aan mn apparatuur lag. Er moest iemand van de BAM langskomen om te fixen. Monteur maakt terplekke een afspraak voor 28-05-2019. Wie komt er langs, een monteur van Ziggo, men wist niets van een afspraak met BAM. Opnieuw afspraak gemaakt met de BAM op 28-05-2019. Zou binnen 24 uur een afspraak gemaakt worden om t te repareren. Volgende dag zelf maar gebeld, men vertelde doodleuk dat er eerst een bodemonderzoek moest plaatsvinden. Duurt 5 dagen!!!!! Ik 04-06-2019 bellen met de bewuste aannemer, was pas gisteren 03-06-2019 een bodemonderzoek aangevraagd. Ik weer Ziggo bellen, ben nl. in de veronderstelling dat ik met hun een contract heb. Kunnen niets voor mij doen. Zit ondertussen 3 weken zonder internet, tv en bellen met t vooruitzicht op zeker 5 dagen + wanneer men tijd heeft om t in plannen en te maken. U kan zich misschien voorstellen dat ik enigzins gefrustreerd ben.
 
Vergeet niet straks te claimen voor niet geleverde diensten. Men zou eigenlijk in deze een dongle voor tijdelijk gebruik moeten leveren. En ben je de enige die hier last van heeft?
 
@Willem Sijne
Mijn overburen zitten met het zelfde probleem en wachten al vijf maanden op een bodemonderzoek. Maar wel heeft een onderaannemer van BAM direct een noodkabel langs de voorgevel aangelegd. Dat zou je ook kunnen voorstellen aan BAM of zijn kornuiten.
 
Ben idd de enige die er last van heeft. Dongle,extern wifipunt of iets anders was niet te regelen.
 
Bij mij in de straat was het wel mogelijk (m.b.v. een noodkabel). Je moet niet bellen met Ziggo, maar met BAM of indien van toepassing, met hun onderaannemer.
 
Kabel reparatie kan lang gaan duren.
Hier was de kabel niet stuk maar slecht voor de nieuwe hogere frequenties.
Op het einde netjes over de slechte internet en telefoon periode vergoeding gekregen.
 
Zie hier een van de onderaannemers van BAM: Diek BV (075-7713360). Als het deze inderdaad is, moet je met hun zalen doen.
 
Terug
Bovenaan