J. de Boer
Forum Gebruiker
- Berichten
- 2.969
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Daar heb je weer gelijk in, "niet altijd" had er bij moeten staan. Dat zijn de zogenaamde heel lastige sluimerende storingen, die vaak moeilijk zijn op te sporen. Immers na het aanbrengen van een nieuwe stop leek het probleem er niet meer te zijn. Opsporen van de zwakke plek is dan bij laagspanningskabels nagenoeg onmogelijk, totdat de fout definitief doorslaat.Maar ook een 24/7 storingsdienst lost de problemen niet direct op. Ik heb hier bij twee onafhankelijke storingen meegemaakt dat het maanden duurt voordat de storing in de elektriciteitsvoorziening opgelost werd. Het enige wat de storingsdienst deed was er een nieuwe stop in draaien, maar als je het probleen niet oplost, vliegt die stop er na enige tijd zo weer uit. Bij beide storingen zaten we een groot aantal keren zonder stroom, voordat de schop in de grond ging en de bron van de kortsluiting aangepakt werd.