Jaren lang klant geweest maar nu het einde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet je wel de beschikbare aansluitingen op die netten hebben in en rond je woning. Die keuze heeft niet iedereen.
Bij de energie-leverantie is dit veel gemakkelijker. Daarbij is het een kwestie van stopzetten en bij een ander even aanmelden.
 
Moet je wel de beschikbare aansluitingen op die netten hebben in en rond je woning. Die keuze heeft niet iedereen.
Bij de energie-leverantie is dit veel gemakkelijker. Daarbij is het een kwestie van stopzetten en bij een ander even aanmelden.
dit dus kan alleen Ziggo of ADSL nemen nou dan ga ik zeker wel voor ziggo vanwege de hoge download
 
Ecostand betreft ook de beeldinstellingen van je tv. Plus inderdaad dat hij "afslaat" na 1, 2 of 4 uren, naar gelang je dit hebt geactiveerd.

Sleeptimer is iets anders. Dan heb je een toestel dat op vooraf ingestelde tijden AAN en UIT gaat.
De radiowekker heeft zoiets. Maar een tv?

Bij een Ecostand heb je de tv zelf AANgezet, en dan gaat die interne stopwatch lopen.
Nee, en ik vermoed dat jij ook geen Sony TV bezit, die gaat gewoon uit na 4 uur uit, mits je dit niet handmatig in het menu uitzet.
 
Nee, en ik vermoed dat jij ook geen Sony TV bezit, die gaat gewoon uit na 4 uur uit, mits je dit niet handmatig in het menu uitzet.
Je leest niet goed wat ik hierboven zeg: JIJ zet de tv handmatig AAN en in de TV gaat een stopwatch lopen. Meer zeg ik niet.
 
ben jaren klant geweest bij Ziggo, ik heb het opgezegd.
op een paar kleine dingen na heb ik jaren lang genoten van de tv, internet, telefoon.
maar zins ze de boel hebben geüpdatet is het berg afwaarts gegaan.
de media box zou je zo het raam uit gooien wat een ellende.
media box is te warm nooit last van gehad. en dan geef hij aan dat de kabels na gekeken moet worden.
en dit alles onder een film programma of je bent aandachtig iets aan het volgen.
ik ben er klaar mee en heb het abonnement op gezegd.
heb een ander gevonden en is nog goedkoper ook.
ik zeg Ziggo de groeten.
een overstappende klant Cor. S.

Beste Cor.S bij Ziggo moet je gewoon internet & standaard TV nemen de rest moet je alleen streamen netzoals netflix en zo voort video & film gebruikmaken van ZiggoGO apptv geen gedoe van box of nieuwe product aannemen dan wordt de circus hele tent van klantenservice wakker, administratie op zijn kop ook met vacature , ik had ervaring mee. de internet is goed van ziggo tot nu toe nog goed als je geen glasvezel bij jou , dat af en toe wel wat moet je gewoon restaart jou modem van af het aansluit punt. Dan leef je rustig met ziggo de ADSL alle internet kabel via traditionel telephone kabel is niks.

succes mee
Aboe Mbarak
 
Sowieso handig om jaarlijks rond te kijken. Ikzelf ben deze maand weer terug.
sommige aanbiedingen komen niet meer terug. zoals gratis filmnet, ooit gekregen en gehouden, bij wisseling ben je dat kwijt.
of de combi met Vodafone, krijg je F1TV (hoe lang nog) en ziggo-sport en verdubbeling van je bundel bij je telefoon... ben jarenlang niks beters tegengekomen.
 
F1 TV krijg je inderdaad volgend jaar niet van Ziggo gratis bij sport totaal, ze hebben de rechten niet meer.

Maar gelukkig blijft F1 TV beschikbaar en een stuk beter dit jaar met chromecast of apple tv
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan