Jammer, je gratis extra's vervallen

Heb nu de volgende e-mail ontvangen:

Beste mevrouw, meneer xxxx

Vodafone en Ziggo werken samen en dat is goed nieuws voor jou. Omdat je bij ons allebei zit, krijg je iedere maand gratis extra's. Zo geniet je nog meer van je abonnementen.

Korting per maand
Je krijgt 2,50 korting per maand op elk Vodafone Start en Red Together Extra abonnement - afgesloten vanaf 18 februari 2019 op jouw adres. Op elk Vodafone Smart, Red of Black abonnement krijg je 5,00 korting per maand. De korting zie je op de factuur van Vodafone.

Dubbele data
Iedere maand 2 keer zoveel data bij één of meer Vodafone Scherp, Start, Smart, Red, Red Together (Extra), Black, Mobiel Internet - afgesloten vanaf 2 juli 2018, Biz Basic, Red Pro, Red Business Basic en Red Business abonnement op jouw adres. En je hoeft er niets voor te doen. Je ontvangt een bevestiging per sms. Dat wordt naar hartenlust mobiel internetten.

Kies je extra tv-pakket
Ga je voor topfilms en -series? Premium sportkanalen? Of de leukste kids-zenders? Kies je favoriet:
  • Ziggo Movies & Series L
  • Ziggo Sport Totaal
  • Ziggo Kids
Log in op Mijn Ziggo en maak je keuze. Daarna begint je kijkplezier. Inloggegevens voor Mijn Ziggo vergeten? Vraag ze opnieuw aan met je klantnummer xxxxxx


Installeer gratis Safe Online
Je wilt natuurlijk met een gerust hart internetten op al je mobiele en vaste apparaten. Daarom krijg je het uitgebreide beveiligingspakket Ziggo Safe Online XL. Normaal kost dit € 6,95 per maand, maar voor jou is het helemaal gratis. Voor elke laptop, tablet of telefoon. Wel zo veilig.

Nog veel meer apparaten gratis beveiligen
Je had al gratis beveiliging voor één apparaat. Werkt die al? Dan blijft dat zo. Nu krijg je er beveiliging voor nog negentien andere apparaten bij. Voor niks. Ga direct naar Mijn Ziggoen stel het in op alle apparaten in huis. Wel zo veilig. Inloggegevens voor Mijn Ziggo vergeten? Vraag ze opnieuw aan met je klantnummer xxxxxxx

Lees alles over gratis extra's
Je krijgt de non-stop extra's gratis bij de abonnementen die je nu hebt op jouw adres. Meer weten over hoe het werkt of wat de voorwaarden zijn? Lees er alles over.



Geniet van je gratis extra's.

@Webcare Ziggo
ik kom alleen nu meer nergens in
 
Inmiddels is mijn Ziggo sport Totaal , in zijn geheel verwijderd, dus toch maar de helpdesk gebeld,
na vele minuten wachten een helpdesk medewerkster aan de lijn , er was iets fout gegaan :-(
alles zou weer hersteld moeten zijn en binnen 1 uur zou ik weer Ziggo sport Totaal weer zien.
Met excuses voor het ongemak. Ik was niet de enige waar het fout was gegaan, kleine troost.

Update: 14.43 uur Inmiddels Ziggo Sport Totaal weer terug :-)
 
Laatst bewerkt:
Dat op een verkeerd knopje drukken gebeurt wel vaker ;)
Kan soms best lekker zijn ;)

OT: wat is dat toch vervelend, dat je gelijk in de paranoia modus moet met mails, of zelfs bedrijven die je bellen (zie kassa en spoofing). Zo had ik laatst een mail van Facebook, ik na kwartier onderzoek vertrouwde hem niet, bleek het later toch legitiem te zijn.
 
Lol , krijg nu de e-mail binnen: Gefeliciteerd met uw gratis extra tv-pakket, Ziggo Sport Totaal

wat ik dus al een paar jaar had :-)

maar goed, het is weer opgelost, met dank aan de helpdesk medewerkster.
 
Maar, achteraf gezien totaal onnodig al dat gedoe toch? Ziggo works in mysterious
ways af en toe ;)
 
nee bij twijfel een link niet gebruiken, kan altijd spam zijn .

nee wijkt net af.
Bekijk bijlage 31919
Met het advies om een link te controleren, ga je er impliciet van uit dat men zich ook verdiept heeft hoe een link werkt. Een domein lees je van rechts naar links. Het toplevel domein begint links van de eerste slash en is hier "nl". Het domein zelf is "ziggo". Alle subdomeinen die er voor staan zijn onder beheer van Ziggo, dus daar kan een hacker ook niets mee.

En zelf de betreffende pagina opzoeken op de ziggo site is ook lastig omdat de link naar de echte pagina pas opgeroepen wordt na klikken op de gepersonaliseerde link uit de mail.
 
Laatst bewerkt:
Het weekend is voorbij @Rikhad daar wachtten we ook op.

@all Sorry dat we hier niet zo snel op reageren als dat jullie hoopten.

@Ronhaar Goed dat je het aankaartte en dubbelcheckte of dit mailtje wel echt van ons was. Ik ben blij dat je contact hebt opgenomen met mijn collega's en dat is iets wat we jullie adviseren om contact op te nemen via de reguliere kanalen zoals chat, Messenger of Twitter(DM).
Ik ben blij te vernemen dat het probleem al afgevangen is en mocht ik je nog ergens bij mogen ondersteunen, dan zie ik graag een privébericht en stuur gelijk je gegevens mee (naam + geboortedatum + adres)
 
Het weekend is voorbij @Rikhad daar wachtten we ook op.

@all Sorry dat we hier niet zo snel op reageren als dat jullie hoopten.

@Ronhaar Goed dat je het aankaartte en dubbelcheckte of dit mailtje wel echt van ons was. Ik ben blij dat je contact hebt opgenomen met mijn collega's en dat is iets wat we jullie adviseren om contact op te nemen via de reguliere kanalen zoals chat, Messenger of Twitter(DM).
Ik ben blij te vernemen dat het probleem al afgevangen is en mocht ik je nog ergens bij mogen ondersteunen, dan zie ik graag een privébericht en stuur gelijk je gegevens mee (naam + geboortedatum + adres)
@Webcare Ziggo , bedankt voor je reactie, mocht er blijken dat er toch nog meer veranderd is , hoor je van mij :-)
 
Terug
Bovenaan