Jammer, je gratis extra's vervallen

Daar zal administratief iets niet kloppen dan. Het Vodafone abonnement moet worden gekoppeld aan het Ziggo abonnement om gebruik te kunnen maken van die extra voordelen en korting waar ze het over hebben,.
Misschien stond het bij jou wel aan, maar zijn ze bezig met een opschoon actie en kon er geen link worden gelegd met het vodafone abonnement.

Maargoed, allemaal gissen :) Webcare weet vast wat er aan de hand is.
 
bij mails waar ik niet zeker van weet of die link te vertrouwen is , ga ik naar de website zelf
Schermafdruk 2020-09-06 12.29.58.png

Schermafdruk 2020-09-06 12.30.07.png


de link met info @René
 
bij mails waar ik niet zeker van weet of die link te vertrouwen is
Daarom moet je naar de link kijken. Deze link gaat naar het ziggo.nl domein en is dus te vertrouwen. (Als je ziggo niet vertrouwd, kun je beter direct je ziggo abonnement opzeggen)

Wat dat betreft doet Ziggo het nu beter dan een aantal jaar geleden, toen de links in officiële ziggo mail naar externe domeinen wees die de gemiddelde gebruiker niet kenden. (Die domenen stonden wel verstopt op de ziggo site, maar echt onthouden deed je ze toch niet)
 
Daarom moet je naar de link kijken. Deze link gaat naar het ziggo.nl domein en is dus te vertrouwen. (Als je ziggo niet vertrouwd, kun je beter direct je ziggo abonnement opzeggen)
nee bij twijfel een link niet gebruiken, kan altijd spam zijn .

nee wijkt net af.
Schermafdruk 2020-09-06 11.54.33.png
 
Ook als dit van Ziggo afkomstig blijkt te zijn is dit natuurlijk niet te manier om zo te communiceren met je klanten! De persoon die dit in elkaar heeft gezet kan beter een andere baantje zoeken.
 
Ik kreeg vanmorgen ook zo'n mail en nog één waarin stond dat ik Safe Online XL zou hebben besteld twv 6,95 (wat niet zo is).
Bij mijn Ziggo zag ik dat alle gratis extra's weg waren en het abonnement 6,95 duurder was geworden door Safe Online XL. Ziggo Sport Totaal kon ik niet meer krijgen (ik moest mij abonneren).
Ik heb toen Ziggo Sport Totaal maar weer geactiveerd als extra gratis en even later kon ik het weer ontvangen. Later zag ik dat het abonnement weer de normale prijs had en dat Safe Online XL weer gratis is. De mails waren dus wel degelijk van Ziggo afkomstig.
 
Ook als dit van Ziggo afkomstig blijkt te zijn is dit natuurlijk niet te manier om zo te communiceren met je klanten! De persoon die dit in elkaar heeft gezet kan beter een andere baantje zoeken.
Weer zo'n hemelbestormer, die beloofd heeft extra geld binnen te harken dmv alle lopende contracten uit te melken ;)
 
Ik denk eerder een software foutje, of iemand bij Ziggo heeft op een verkeerd knopje gedrukt.
 
Terug
Bovenaan