Jammer, je gratis extra's vervallen

Ronhaar

Forum Gebruiker
Berichten
2.591
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Kreeg vanmorgen deze " vreemde " e mail van Ziggo :

Beste mevrouw, meneer xxxxx,

Wat jammer, vanaf vandaag heb je geen gratis extra's meer van Vodafone en Ziggo. Een opzegging of een ander abonnement? Verhuisd? Dan is dat de reden.

Deze gratis extra's vervallen direct

  • Als je die had, 5 euro korting op je Vodafone abonnement
  • Dubbele data van Vodafone
  • Extra tv-pakket van Ziggo: extra TV-pakket naar keuze: Ziggo Sport Totaal

Je blijft veilig internetten
Bij internet van Ziggo hoort standaard gratis beveiliging op één apparaat met Ziggo Safe Online. Ook al gebruik je die nu niet, je houdt 'm om veilig te internetten. De gratis beveiliging voor negentien extra apparaten die je niet gebruikte, vervalt per direct.

Je gratis extra's weer terugkrijgen?
Weet je nu al dat je ze gaat missen? Kijk online hoe je je gratis extra's terugkrijgt.

Fijne dag,

Robin Clements
Directeur Klantenservice


Als ik dan online klik , moet ik van alles opnieuw invullen
@Webcare Ziggo , waarom deze klant onvriendelijke e-mail ?
en dan de eerste zin: " wat jammer, .....

ik heb geen ander abonnement of verhuisd ?


Vraag ook andere forum leden, ook zo'n e-mail ontvangen ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk eens wie exact de afzender is. Klik op de afzender, dan zie je het volledige e-mailadres van de afzender. Klinkt meer als een phishing mail.
 
`Bovenstaande zou kunnen, maar dat hoeft niet. Er staat nogal wat informatie die erg specifiek is. Zoals het extra keuze abonnement. Zeker als dat ook nog allemaal klopt. Ze kunnen het natuurlijk ook net goed gegokt hebben. Wachtwoord wijzigen is natuurlijk altijd verstandig.
 
Dat lijkt me geen mail van Ziggo. Klinkt super amateuristisch...

"als je die had" " De gratis beveiliging voor negentien extra apparaten die je niet gebruikte, vervalt per direct. "

Ze weten dus niet of je wel 5 euro korting had maar ze weten wel dat je gratis beveiliging voor 19 apparaten niet gebruikte :brullen:
 
Bedankt voor de snelle reactie's ,
ik had het vermoeden al,
heb voor alle zekerheid het wachtwoord al veranderd.
ben nog wel benieuwd of webcare , nog zal reageren
 
Laatst bewerkt:
Ronhaar
ik vertrouw die link niet beter even weghalen ,@Webcare Ziggo wat zeggen jullie ervan

Schermafdruk 2020-09-06 11.54.33.png
 
Die link ziet er verder betrouwbaar uit.
*.email.ziggo.nl wordt vaker gebruikt, en het is een ziggo.nl domein.

Had je wel een Vodafone abonnement Hans? En dit abonnement is nog steeds actief als je inlogt op vodafone.nl?
 
Terug
Bovenaan