Ronhaar
Forum Gebruiker
- Berichten
- 2.591
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Kreeg vanmorgen deze " vreemde " e mail van Ziggo :
Als ik dan online klik , moet ik van alles opnieuw invullen
@Webcare Ziggo , waarom deze klant onvriendelijke e-mail ?
en dan de eerste zin: " wat jammer, .....
ik heb geen ander abonnement of verhuisd ?
Vraag ook andere forum leden, ook zo'n e-mail ontvangen ?
Beste mevrouw, meneer xxxxx, Wat jammer, vanaf vandaag heb je geen gratis extra's meer van Vodafone en Ziggo. Een opzegging of een ander abonnement? Verhuisd? Dan is dat de reden. Deze gratis extra's vervallen direct
Je blijft veilig internetten Bij internet van Ziggo hoort standaard gratis beveiliging op één apparaat met Ziggo Safe Online. Ook al gebruik je die nu niet, je houdt 'm om veilig te internetten. De gratis beveiliging voor negentien extra apparaten die je niet gebruikte, vervalt per direct. Je gratis extra's weer terugkrijgen? Weet je nu al dat je ze gaat missen? Kijk online hoe je je gratis extra's terugkrijgt. Fijne dag, Robin Clements Directeur Klantenservice |
Als ik dan online klik , moet ik van alles opnieuw invullen
@Webcare Ziggo , waarom deze klant onvriendelijke e-mail ?
en dan de eerste zin: " wat jammer, .....
ik heb geen ander abonnement of verhuisd ?
Vraag ook andere forum leden, ook zo'n e-mail ontvangen ?
Laatst bewerkt door een moderator: