Jammer, je gratis extra's vervallen


Ronhaar

Product Tester
Lid geworden
4 jan 2005
Berichten
2.462
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Kreeg vanmorgen deze " vreemde " e mail van Ziggo :

Beste mevrouw, meneer xxxxx,

Wat jammer, vanaf vandaag heb je geen gratis extra's meer van Vodafone en Ziggo. Een opzegging of een ander abonnement? Verhuisd? Dan is dat de reden.

Deze gratis extra's vervallen direct

  • Als je die had, 5 euro korting op je Vodafone abonnement
  • Dubbele data van Vodafone
  • Extra tv-pakket van Ziggo: extra TV-pakket naar keuze: Ziggo Sport Totaal

Je blijft veilig internetten
Bij internet van Ziggo hoort standaard gratis beveiliging op één apparaat met Ziggo Safe Online. Ook al gebruik je die nu niet, je houdt 'm om veilig te internetten. De gratis beveiliging voor negentien extra apparaten die je niet gebruikte, vervalt per direct.

Je gratis extra's weer terugkrijgen?
Weet je nu al dat je ze gaat missen? Kijk online hoe je je gratis extra's terugkrijgt.

Fijne dag,

Robin Clements
Directeur Klantenservice


Als ik dan online klik , moet ik van alles opnieuw invullen
@Webcare Ziggo , waarom deze klant onvriendelijke e-mail ?
en dan de eerste zin: " wat jammer, .....

ik heb geen ander abonnement of verhuisd ?


Vraag ook andere forum leden, ook zo'n e-mail ontvangen ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rob1954

Forum Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2017
Berichten
427
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Kijk eens wie exact de afzender is. Klik op de afzender, dan zie je het volledige e-mailadres van de afzender. Klinkt meer als een phishing mail.
 

retep_

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2009
Berichten
704
Ziggo
Televisie
Gebied
fZiggo
wachtwoord dan snel veranderen want dan heb je ingelogd via de pushing site
 

Gerardus

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
Berichten
987
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
`Bovenstaande zou kunnen, maar dat hoeft niet. Er staat nogal wat informatie die erg specifiek is. Zoals het extra keuze abonnement. Zeker als dat ook nog allemaal klopt. Ze kunnen het natuurlijk ook net goed gegokt hebben. Wachtwoord wijzigen is natuurlijk altijd verstandig.
 

terrestrial

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
Berichten
1.517
Ziggo
Televisie
Gebied
fUPC
Dat lijkt me geen mail van Ziggo. Klinkt super amateuristisch...

"als je die had" " De gratis beveiliging voor negentien extra apparaten die je niet gebruikte, vervalt per direct. "

Ze weten dus niet of je wel 5 euro korting had maar ze weten wel dat je gratis beveiliging voor 19 apparaten niet gebruikte :brullen:
 
Topicstarter
Topicstarter
Ronhaar

Ronhaar

Product Tester
Lid geworden
4 jan 2005
Berichten
2.462
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Bedankt voor de snelle reactie's ,
ik had het vermoeden al,
heb voor alle zekerheid het wachtwoord al veranderd.
ben nog wel benieuwd of webcare , nog zal reageren
 
Laatst bewerkt:

Gerardus

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
Berichten
987
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Op die link durf ik niet te klikken.
 

René

Moderator
Lid geworden
13 okt 2001
Berichten
7.376
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Die link ziet er verder betrouwbaar uit.
*.email.ziggo.nl wordt vaker gebruikt, en het is een ziggo.nl domein.

Had je wel een Vodafone abonnement Hans? En dit abonnement is nog steeds actief als je inlogt op vodafone.nl?
 
Topicstarter
Topicstarter
Ronhaar

Ronhaar

Product Tester
Lid geworden
4 jan 2005
Berichten
2.462
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
@René , mijn vrouw heeft een Vodafone abo , nooit eigenlijk gedaan