ITV werkt niet meer

Goedemorgen allen, superlastig dat dit zo rottig verloopt, nog niet opgelost is én het gevoel hebt dat de monteur niet luistert is daarbij nog frustrerender.
Even over de algemene werking iTV --> coaxsignaal op de Humax decoder of TV mag gewoon 100% retour geschikt zijn, maar dat is niet nodig. Het On Demand iTV gedeelte op deze apparaten gaat namelijk 100% via je modem, dus via internet. Op de smartcard moeten daar wel rechten voor zijn en de CI+ moet een 1.3 CI+ module zijn. (let op: in bepaalde gebieden is een Interactieve CI+ module niet mogelijk)
Een UMU of POA splitter maken hierin dus geen verschil. De collega die dit heeft geadviseerd zal ik voorzien van feedback, zodra ik de gegevens heb ontvangen.

@JanvdB Tijd om het compleet na te lopen, ik help je. Ik ontvang graag je postcode, huisnummer via een privébericht zodat ik ook de verslagen van de monteur in kan zien. Mocht je nog aanvullingen hebben of een korte samenvatting willen doen, graag! Dat leest een stuk handiger.
Of dit een collectief probleem is, dat zoeken we uit.

Voor de ander meelezers in dit topic: we lezen mee en reageren daar waar nodig. Weet in ieder geval dat je je vraag altijd ook kan stellen via de normale kanalen van de klantenservice, Ziggo Community of stuur een PB.

PS: via meerdere kanalen contact opnemen is niet een wenselijke stap.
 
We zijn nu bijna 1 maand verder en Ziggo kan het blijkbaar niet oplossen.
Ik hou het voor gezien.
Van mij, mag dit onderwerp op slot.
 
Nee.... laat webcare maar eens antwoord geven hierover. Dat webcare gedoe is mijn inziens om problemen van het www afte halen. En via PM's te sussen/ slechte ervaringen te poetsen.

Godsgeklaagd dat er geen expert monteur naar gaat kijken/ oplossen.
 
Ter info,
Er zijn 2 monteurs geweest. De oplossingen die aangedragen werden de smartcards moeten gecontroleerd worden , in India, De Umu1006, is verkeerd, moet een Braun Poa zijn, het abonnement is oud, dat moet vervangen worden.
De Humax is te oud.
De Switch is misschien de oorzaak.
Niet dus.
Ik ben er eigenlijk alleen maar op achteruit gegaan.
In het nieuwe basis pakket, heb ik geen gratis film meer.
Ik zou Movie en Xl, een maand gratis krijgen, wat denk je, het wordt gewoon berekend op de factuur van November.
Volgens Webcare, is het geen veel voor komende klacht.
Ik heb oeverloos gemaild de Webcare, ook dat heeft niet geholpen.
Ik zal jullie verder er niet mee belasten.
Prettig weekend.
P.s. Er wordt door Ziggo, niet geluisterd naar de klant.
 
Beste Forumleden.
Sinds enkele dagen, werkt de ITV weer.
Ook bij anderen werkt het weer.
Dit ter info.
 
Ik heb het gemeld aan de Webcare.
Hij was zo eerlijk, wat in hem te prijzen is, om te zeggen, dat de storing, niet echt gevonden was.
Gisterenmiddag, bij het opstarten van de ITV, kreeg ik de melding , ITV 003,
geen internet verbinding.
Terwijl alles, wat op het internet aangesloten was, perfect functioneerde.
Enkele uren later, werkte ITV, weer normaal.
Dus het is nog steeds niet echt, opgelost
 
Beste forumleden,
Inmiddels bericht gekregen, van een mede forum gebruiker.
Het probleem is opgelost.
Het was een kabel en voeding probleem.
Ook de storingsmelding op de postcode, is inmiddels verwijderd.
 
Terug
Bovenaan