Ipad ios 10.3.3 geen webmail

Balhendou

Forum Gebruiker
Berichten
3
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Beste,

Sinds begin december kan ik niet meer inloggen bij de webmail.

Het betreft mijn Ipad model MD513NF/A met ios 10.3.3 en de standaard Savari browser. Bij het inloggen (emailadres en wachtwoord) krijg ik een foutmelding (zie foto). Ik heb verschillende email adressen geprobeerd. Alle met de zelfde foutmelding.
Ook heb ik een andere brouwer nml. Dolphin geprobeert. Ook dan krijg ik een foutmelding.

Als ik met mijn Iphone met ios 12, mijn tablet met Android of laptop Windows 10 inlog zijn er geen problemen.

Ik kom er niet meer uit. Wie kan of wil mij helpen?

Met vr. gr. Hennie
 

Bijlagen

  • IMG-0149.jpg
    IMG-0149.jpg
    204,1 KB · Weergaven: 137
  • IMG-0161.jpg
    IMG-0161.jpg
    150,2 KB · Weergaven: 141
Dank u voor uw snelle reactie. Ik heb uw advies opgevolgd, de geschiedenis en websitedata heb ik verwijderd en de instelling wordt nu grijs weergegeven. Helaas zonder resultaat.
Het zal dan wel komen, zoals u al schrijft, dat Ziggo oudere browsers niet meer ondersteund. Dat wordt denk ik ook nog bevestigd omdat inloggen met brouwser Dolphin (ook een oudje) ook niet werkt.

Of ik Safari kan updaten weet ik niet. Wel weet ik dat ios 10.3.3 niet meer ondersteund wordt.

Zomaar een onverwachts cadeautje van Ziggo zo op het eind van jaar. Mag ik nu, voor eigen rekening, een nieuwe Ipad kopen. Of zijn er misschien toch nog andere mogelijkheden?

Ik wens u een fijne jaar wisseling en een zachte landing in 2021.
 
Dank u. Ik gebruik de Ziggo app, ik kom bij de website uit en moet ik alsnog inloggen. En daar gaat het fout.
 
Terug
Bovenaan