Briolet
Forum Gebruiker
- Berichten
- 4.338
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ziggo moet rekening houden met alle klanten en niet alleen met jou. Persoonlijk vind ik ook dat spammers direct afgesloten moeten worden, voor ze nog meer schade berokkenen. Ziggo komt anders zelf op ban lijsten te staan en dan wordt ook mail van de rest van de klanten geblokkeerd. Zelf heb ik ook wel eens gehad dat mijn uitgaande mail geblokkeerd werd omdat Ziggo zelf op de spamlijst van de ontvangende provider stond. Tegenwoordig treed Ziggo sneller op tegen spammers om dit soort problemen bij andere klanten te voorkomen.Ik zou zelf eerst de klant een mail sturen van er is geconstateerd van. Aanvullend de gegevens van wat is er nu geconstateerd zodat de klant dit verder kan onderzoeken. Dit zou veel klant vriendelijker zijn geweest in plaats van gelijk een ban. …
Hoezo eindelijk? Jij bent de 30e afgesloten, dus heeft Ziggo dit per omgaand per brief medegedeeld. En misschien ook wel per mail, maar dan moet je via een ander IP adres je mailbox lezen.Update: 31 augustus is eindelijk de brief ontvangen vanuit ziggo.
Het blijft natuurlijk vervelend omdat je waarschijnlijk niet opzettelijk spam verstuurd. Maar als dat cryptoware bevat en andere mensen raken daardoor hun bestanden kwijt, zullen ze jou er als verzender wel op aankijken.