• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Internetverbinding met Sunny Portal


Franz

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Berichten
1.352
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Misschien helpt dit je verder:
 
Topicstarter
Topicstarter
C

codewaard

Forum Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2020
Berichten
4
ik ben al geregisteerd maar ik een nieuwe modem maar nu pakt hij de verbinding niet
 

René

Moderator
Lid geworden
13 okt 2001
Berichten
7.214
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Voor de duidelijkheid, want je geeft niet erg veel informatie...
Het heeft dus gewerkt, totdat je een nieuw modem kreeg. Daarna wil de omvormer zich niet meer aanmelden waardoor je geen gegevens ziet in de Sunny Portal?

Hoe is de omvormer aangesloten?
Indien draadloos, dan zou je dat opnieuw moeten instellen op de omvormer zelf, of je moet exact dezelfde WiFi instellingen in je nieuwe kabelmodem zetten zodat deze gelijk is aan de de oude WiFi instellingen.
Indien bedraad, zit deze dan rechtstreeks op het kabelmodem, of zit er nog iets tussen?
Al een keer geprobeerd de omvormer echt helemaal uit te zetten, hiervoor moet je meestal de groep uitschakelen.
 
Topicstarter
Topicstarter
C

codewaard

Forum Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2020
Berichten
4
eerste is juist de tweede gedaan ook niet de SMA 1930113232 zegt geen internet verbinding
 

René

Moderator
Lid geworden
13 okt 2001
Berichten
7.214
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Dat gaat dan schijnbaar niet werken. Je zult de WiFi instellingen opnieuw moeten in voeren in de omvormer, al dan niet door een monteur.
Check ook of je op de locatie waar de omvormer is wel WiFi bereik hebt met bijvoorbeeld je telefoon.