Internetmodem activatie duurt lang


RyBo

Forum Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2020
Berichten
1
Heb op advies van Ziggo de media next box genomen. Wordt geleverd met een los Wifi-modem. Na aansluiten van alles geen internet.
Ziggo gebeld. Resultaat het internet signaal ging nog naar maar oude horizon xl box. Zou een half uurtje duren. Na een weer gebeld en het bleek dat dit in India aangepast moet worden. Is uitbesteed!!! Bel nu regelmatig Ziggo, maar er gebeurd niets. Dus pas op als je de nieuwe next box neemt van Ziggo. Kan dagen duren voordat je weer iets hebt.
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
2.453
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Niet standaard dat dit fout gaat. Benader hier @Webcare Ziggo eens om dit op te lossen.
kijk ook eens in mijn ziggo (app) of je de juiste apparatuur zit staan. Je hebt dit nu ook kunnen posten dus dat zal best gaan lukken.