• Welkom op het onafhankelijke Ziggo forum. Een forum voor en door klanten van Ziggo.
    Registreer je gratis en stel zelf een vraag of neem deel aan de discussies!

Internet slecht / traag

RaymondVL

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2011
Berichten
68
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Meer mensen hier last van? Al de hele ochtend is de verbinding ruk. Ook na het meerdere malen opnieuw opstarten van het modem.
 

Bijlagen

  • speedtest 02.png
    speedtest 02.png
    27,1 KB · Weergaven: 43

René

Moderator
Lid geworden
13 okt 2001
Berichten
7.839
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Geen problemen hier. Al een keer het modem opnieuw opgestart?
 
Laatst bewerkt:
Topicstarter
Topicstarter
RaymondVL

RaymondVL

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2011
Berichten
68
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Schijnbaar wel Rene.
Maar als bij Ziggo de postcode check gedaan of er in de buurt wat is?
Allereerst sorry voor de verlate reactie. Nee, maar enkele uren later ging alles weer als een tierelier zonder modem eerst te moeten herstarten. En sindsdien weer standvastige snelheden. :)