Sinds twee weken is mijn internetverbinding erg onstabiel zowel op kabel als via wifi, mijn bekabelt internet is ietsjes stabieler maar online gamen is gewoon niet meer te doen, youtuben, streamen etc is nog wel te doen omdat ie wel weer verder buffert.
Heb al contact gehad met Ziggo via de chat die zei dat er een hoge packet loss was en die raadde aan een monteur langs te sturen maar zei ook al waarschijnlijk gaat m dat niet worden ivm corona.
Telefonisch contact gehad en inderdaad er kan geen monteur langs komen.
Nou zou ik even inloggen op de modem om te kijken of ik daar iets wijzer uit kon worden "fout wachtwoord" affijn ik dacht wachtwoord vergeten dus modem reset (2x) en standaard wachtwoord "fout wachtwoord" dus nogmaals in de chat gedoken alleen deze meneer was vrij kort "uw modem lijkt prima en ik kan u niet helpen want ik kan geen monteur langs sturen"
Mijn tv/internet komt binnen in de woonkamer vanaf daar via een splitter naar de tv en naar de Ziggo box (smalle witte) modem. kabels zijn allemaal gecheckt zit niks los splitter zit er ook goed in internetkabels zijn S/FTP CAT7 met een maximale lengte van 6m.
Heb al contact gehad met Ziggo via de chat die zei dat er een hoge packet loss was en die raadde aan een monteur langs te sturen maar zei ook al waarschijnlijk gaat m dat niet worden ivm corona.
Telefonisch contact gehad en inderdaad er kan geen monteur langs komen.
Nou zou ik even inloggen op de modem om te kijken of ik daar iets wijzer uit kon worden "fout wachtwoord" affijn ik dacht wachtwoord vergeten dus modem reset (2x) en standaard wachtwoord "fout wachtwoord" dus nogmaals in de chat gedoken alleen deze meneer was vrij kort "uw modem lijkt prima en ik kan u niet helpen want ik kan geen monteur langs sturen"
Mijn tv/internet komt binnen in de woonkamer vanaf daar via een splitter naar de tv en naar de Ziggo box (smalle witte) modem. kabels zijn allemaal gecheckt zit niks los splitter zit er ook goed in internetkabels zijn S/FTP CAT7 met een maximale lengte van 6m.