Ik heb sinds kost All-In-One van Ziggo.
Maar steeds heb ik rond 22:30 geen Internet meer, en ook geen TV.
Heb ook al een nieuwe modem gekregen, deze deed het 2 dagen goed, maar dag 3 weer om 22:30 geen internet en TV.
Heb alles wat in de meter kast zat, zoals een wifi booster voor onze zonnecollectoren uit gezet(dacht dat dit het probleem zou zijn, omdat de omvormer rond 22:30 uitgaat)
Ik kan dus geen TV, of mijn media box niet gebruiken.
Ik baal hier erg van.
Ook heb ik de connect box weer opnieuw gestart en dan heb ik voor ongeveer 10 minuten weer internet en TV, en daarna weer niets.
Ik snap het niet.
Wat kan het probleem zijn?
Hiervoor had ik Internet van ONLINE, nooit problemen mee gehad, alleen ze konden maar maximaal 80MB internet leveren.
Nu heb ik 250MB alleen ik kan er geen gebruik van maken.
Het rare is wel dat wanneer ik de volgende dag s'morgen en s'middags wel weer internet en TV heb tot 22:30.
Hoe kan dit, en wie kan mij helpen.
Alvast bedankt.
Dariel
Maar steeds heb ik rond 22:30 geen Internet meer, en ook geen TV.
Heb ook al een nieuwe modem gekregen, deze deed het 2 dagen goed, maar dag 3 weer om 22:30 geen internet en TV.
Heb alles wat in de meter kast zat, zoals een wifi booster voor onze zonnecollectoren uit gezet(dacht dat dit het probleem zou zijn, omdat de omvormer rond 22:30 uitgaat)
Ik kan dus geen TV, of mijn media box niet gebruiken.
Ik baal hier erg van.
Ook heb ik de connect box weer opnieuw gestart en dan heb ik voor ongeveer 10 minuten weer internet en TV, en daarna weer niets.
Ik snap het niet.
Wat kan het probleem zijn?
Hiervoor had ik Internet van ONLINE, nooit problemen mee gehad, alleen ze konden maar maximaal 80MB internet leveren.
Nu heb ik 250MB alleen ik kan er geen gebruik van maken.
Het rare is wel dat wanneer ik de volgende dag s'morgen en s'middags wel weer internet en TV heb tot 22:30.
Hoe kan dit, en wie kan mij helpen.
Alvast bedankt.
Dariel