Inloggen op mijnziggo niet mogelijk?

Dat werkt misschien dat je browser een probleem heeft maar niet als je op alle browsers dezelfde melding krijgt. Bovendien er staat niks voor niks, we werken hard aan een oplossing.

Dus ik neem aan dat ze er vanaf weten.
 
Quote van die persoon: "Cache clean gedaan bij alles 3 de browsers en het is opgelost bij alle browsers. Bedankt!"
 
Bovendien er staat niks voor niks, we werken hard aan een oplossing.

Dus ik neem aan dat ze er vanaf weten.

Dat ze er vanaf weten hoeft niet. Bij veel sites zit zo'n tekst al in de standaard site ingebakken en wordt als eerste ingeladen. Ook deze site geeft een soortgelijke melding als er tijdens het laden problemen zijn.
Ook bij het inloggen bij mijn bank, krijg ik altijd een een fractie van een seconde een inlog-foutmeling te zien, die direct erna overschreven wordt door het reguliere inlogveld. Ze doen dit om te voorkomen dat de gebruiker tegen een leeg scherm aankijkt als er iets mis gaat.
 
Probleem was Kaspersky total security, die kruipt er met een SSL certificaat tussen en dat vind de server van Ziggo/Vodafone blijkbaar niet leuk... Kaspersky er af gegooid en probleem meteen opgelost.
 
Ik kan ook niet inloggen op mijn ziggo word dan doorgeschakelt naar vodafone. Heb Ziggo gebeld ze gaan tussen nu en 5 werkdagen ermee aan de gang
 
Heb je niet ook een Vodafone account gemaakt @jkpater?
Bij mij hebben ze die tijdens het gesprek met de helpdesk verwijdert en was dit hierna opgelost.
 
Ja , had gekoppeld maar,ik er snel achter kwam dat, dat niet werkt Ze (Vodafone) hebben de 2 Ziggo en Vodafone ontkoppelt toch werkt het nog niet. Klacht ligt nu bij Ziggo
 
Terug
Bovenaan