Inloggen op mijnziggo niet mogelijk?

Volgens mij wordt je altijd doorgeschakeld naar de Vodafone server als je wilt inloggen.

Volgens mij ook en dat is volkomen fout. Juist voor de veiligheid van je inloggegevens, moet je die alleen op de juiste site invullen. Als ik bij Ziggo wil inloggen, dan verwacht ik dat te doen op een ziggo pagina en niet op een vodafone pagina. Dat voelt aan als een phishing pagina als je geen contract met vodafone hebt. (Ook als zijn ze beide onderdeel van dezelfde organisatie)
 
cookies blokkeren uitschakelen dat help bij mij
Een zichzelf respecterend bedrijf zorgt dat de functionaliteit die het aanbiedt, gewoon werkt, en verwacht niet van de klant dat die allerlei concessies doet om van de betaalde functionaliteit gebruik te kunnen maken.
 
Met alle cookies blokkeren gaat het inderdaad mis. Ik blokkeer alleen cookies van derden. Dat gaf een jaar geleden wel problemen, maar gaat al weer een tijdje goed.

Ik ervaar nu wel een ander probleem: Ik kan niet uitloggen en krijg deze melding:

Schermafbeelding 2020-01-20 om 11.32.19.png

Als ik vervolgens het tabblad sluit, weer naar de ziggo hoofdpagina ga en opnieuw wil inloggen, blijkt dat ik inderdaad niet uitgelogd was. Ik zit direct in mijn account. Dat betekend dat iedereen die mijn sessiecookies kent (Of lang genoeg probeert), ook mij mijn data kan komen.
 
probleem is nu opgelost mijn ziggo is door ziggo verwijderd heb nu een nieuwe aangemaakt met een nieuw emailadres die ik na het registeren heb aangemaakt
 
Terug
Bovenaan