• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Inloggen op mijnziggo niet mogelijk?


Topicstarter
Topicstarter
T

terrestrial

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
Berichten
1.365
Ziggo
Televisie
Gebied
fUPC
Dat werkt misschien dat je browser een probleem heeft maar niet als je op alle browsers dezelfde melding krijgt. Bovendien er staat niks voor niks, we werken hard aan een oplossing.

Dus ik neem aan dat ze er vanaf weten.
 

Dynabite

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
689
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Quote van die persoon: "Cache clean gedaan bij alles 3 de browsers en het is opgelost bij alle browsers. Bedankt!"
 

Briolet

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2012
Berichten
3.285
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Bovendien er staat niks voor niks, we werken hard aan een oplossing.

Dus ik neem aan dat ze er vanaf weten.
Dat ze er vanaf weten hoeft niet. Bij veel sites zit zo'n tekst al in de standaard site ingebakken en wordt als eerste ingeladen. Ook deze site geeft een soortgelijke melding als er tijdens het laden problemen zijn.
Ook bij het inloggen bij mijn bank, krijg ik altijd een een fractie van een seconde een inlog-foutmeling te zien, die direct erna overschreven wordt door het reguliere inlogveld. Ze doen dit om te voorkomen dat de gebruiker tegen een leeg scherm aankijkt als er iets mis gaat.
 
Topicstarter
Topicstarter
T

terrestrial

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
Berichten
1.365
Ziggo
Televisie
Gebied
fUPC
Probleem was Kaspersky total security, die kruipt er met een SSL certificaat tussen en dat vind de server van Ziggo/Vodafone blijkbaar niet leuk... Kaspersky er af gegooid en probleem meteen opgelost.
 

jkpater

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2015
Berichten
22
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Ik kan ook niet inloggen op mijn ziggo word dan doorgeschakelt naar vodafone. Heb Ziggo gebeld ze gaan tussen nu en 5 werkdagen ermee aan de gang
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
2.302
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Heb je niet ook een Vodafone account gemaakt @jkpater?
Bij mij hebben ze die tijdens het gesprek met de helpdesk verwijdert en was dit hierna opgelost.
 

jkpater

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2015
Berichten
22
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Ja , had gekoppeld maar,ik er snel achter kwam dat, dat niet werkt Ze (Vodafone) hebben de 2 Ziggo en Vodafone ontkoppelt toch werkt het nog niet. Klacht ligt nu bij Ziggo
 

Beer

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2008
Berichten
38
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
cookies blokkeren uitschakelen dat help bij mij