• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Inloggen Mijn Ziggo


MaxH

Product Tester
Lid geworden
16 jan 2013
Berichten
603
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ja, hier ook geen probleem. 'k Zou het probleem toch ergens anders zoeken dan bij Ziggo.::)
 

jdeg

Forum Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2008
Berichten
1
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Ik krijg dit venster te zien:
24193
Schermafbeelding 2019-05-22 om 19.20.38.png
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
5.652
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Probeer eens een andere browser. Of haal je cookies eens weg.
 

reflex_1967

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2005
Berichten
2.331
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
2 verschillende browsers ken zo niet me rekening betalen ;D
 

Zeeburgia

Forum Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Berichten
901
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
@jdeg

Krijg hetzelfde venster in beeld met inloggen, zowel in Edge als in Firefox.

Edit: om 8 u. werkte het inloggen weer.
 
Laatst bewerkt:

Ronhaar

Product Tester
Lid geworden
4 jan 2005
Berichten
2.194
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Op dit moment: als ik inlog op Mijn Ziggo,
krijg ik dit te lezen :
We zijn snel bij je terug

Ziggo maakt een pitstop voor onvermijdelijk onderhoud.
Dat is nodig om al je Ziggo diensten goed in de race te houden.

Geen zorgen, we zijn snel bij je terug.

;)
 

EvoX

Forum Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2010
Berichten
335
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fZiggo
Waarom is het altijd zo moeilijk om in te loggen op myziggo? safari. firefox,
high sierra
Hier net zo, al een paar weken :sad:

Krijg een wit scherm ???

cookies verwijderd, flash player uit/aan, wat leuks gedaan met mijn vrouw...
 

xray79

Product Tester
Lid geworden
8 aug 2011
Berichten
770
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
momenteel storing zoals @Ronhaar aangeeft. Laatste tijd (4-6 weken) vaker ingelogd om abonnementen te vergelijken, FOX pas aan te vragen, toch maar wel de next te bestellen en de voortgang in de gaten gehouden zonder problemen. Alles op Chrome en een Windows 10 machine.