Inloggen Mijn Ziggo lukt niet

mirreke9

Forum Gebruiker
Berichten
1
Iedere keer als ik in wil loggen bij Mijn Ziggo, dan krijg ik een blanco pagina met linksboven in 3 balkjes in het Tsjechisch.
Als ik daar op klik kan ik wel inloggen, maar dit kan volgens mij niet de bedoeling zijn.
Een medewerker van de helpdesk heeft mij aangeraden om mijn wachtwoord aan te passen, maar dat lost volgens mij dit probleem niet op.
Mijn standaard browser is Google Chrome, als ik Microsoft Edge gebruik dan kan ik wel inloggen.
Wie weet hoe ik dit op kan lossen.
 

Bijlagen

  • Ziggo.jpg
    Ziggo.jpg
    38,9 KB · Weergaven: 233
Yikes. Dat lijkt mij dus geen pagina van Ziggo. Dat je daar je gebruikersnaam en wachtwoord van Ziggo invoert lijkt mij ook uiterst onverstandig. Heb je nooit van phising-sites gehoord? Want zo op het eerste gezicht lijkt mij dit er eentje te zijn.

Misschoen heb je een extentie in Chrome geïnstalleerd die dus ziggo.nl afvangt en omleidt naar die phising-site.
 
Laatst bewerkt:
 
Idem, al tig keren email wachtwoord aangevraagd , lukte eindelijk een keer en nu doet ie het weer niet, via brief code gekregen werkt ook al niet, het is echt hopeloos.
 
Idem, al tig keren email wachtwoord aangevraagd , lukte eindelijk een keer en nu doet ie het weer niet, via brief code gekregen werkt ook al niet, het is echt hopeloos.
Ik postte dat omdat daar de oplossing in staat. Cookies verwijderen.

Alle cookies van Ziggo verwijderen, browser sluiten en opnieuw starten en www.ziggo.nl in adresbalk tikken en van daaruit naar "Mijn Ziggo" rechtsboven gaan.
 
Terug
Bovenaan