Inloggen E-mail lukt niet, oplossing wordt naar E-mail verzonden

Aad3

Forum Gebruiker
Berichten
1
Ik kan niet inloggen op E-mail.
Nieuw wachtwoord wordt naar E-mail verstuurd, daar heb ik niks aan.
Ik weet niet hoe ik dit op kan lossen.
gr, Aad.
 
Had ik ook willen zeggen. Maar mocht het daarna nog niet lukken, kun je wel inloggen via webmail?

PS:
Los van je probleem, ze sturen je per e-mail een nieuw wachtwoord, een wachtwoord dat je dus nog niet kent. Misschien een domme vraag, hoe denken ze bij Ziggo hoe je dan moet inloggen? De enige manier lijkt me dan eveneens via webmail zelf een nieuw wachtwoord kiezen.
 
Laatst bewerkt:
In het algemeen gaan mensen te snel prutsen met hun instellingen als ze geen verbinding krijgen. Als het altijd gewerkt heeft zou ik nooit met instellingen prutsen, maar er van uit gaan dat de storing aan de andere kant ligt. Als Ziggo dat verhelpt hoef je alleen te wachten totdat mail weer werkt.

En het is inderdaad onhandig dat een ww reset mail naar hetzelfde mailadres gaat. Gelukkig staat hierboven 2x een oplossing van dat probleem.
(@J. de Boer : Voor webmail heb je datzelfde wachtwoord nodig :-\ )

PS: Als je weer binnen bent, kun je bij instellingen --> Contactgegevens een 2e e-mail adres opgeven. Ik weet alleen niet of je dan een keuze krijgt bij wachtwoord reset. Ik probeer, indien mogelijk, voor dit soort kip-ei problemen een alternatief mailadres bij een andere provider op te geven.

PS2: Overigens is je oude wachtwoord nog steeds geldig, want anders zou iedereen je wachtwoord ongeldig kunnen maken door een reset te starten. Het wachtwoord wordt pas echt ge-reset via de link in de ontvangen mail.
 
Laatst bewerkt:
In het algemeen gaan mensen te snel prutsen met hun instellingen als ze geen verbinding krijgen. Als het altijd gewerkt heeft zou ik nooit met instellingen prutsen, maar er van uit gaan dat de storing aan de andere kant ligt. Als Ziggo dat verhelpt hoef je alleen te wachten totdat mail weer werkt.

En het is inderdaad onhandig dat een ww reset mail naar hetzelfde mailadres gaat. Gelukkig staat hierboven 2x een oplossing van dat probleem.
(@J. de Boer : Voor webmail heb je datzelfde wachtwoord nodig :-\ )
.
Dat je voor webmail hetzelfde wachtwoord nodig hebt is me uiteraard bekend. Maar soms werkt door welke oorzaak ook een e-mailprogramma niet en webmail wel.

PS:
Ooit bij toen nog UPC werd Mijn UPC geïntroduceerd. Handig, want tot dan kon je niets zelf doen. Er werd toen de mogelijkheid geboden om de beide onderdelen "t.b.v. het gemak" te koppelen. Dus voor e-mail en Mijn UPC dezelfde inlog. Leek me destijds met het oog op zoiets als wat hier speelt niet verstandig.
 
Laatst bewerkt:
PS2: Overigens is je oude wachtwoord nog steeds geldig, Het wachtwoord wordt pas echt ge-reset via de link in de ontvangen mail.
Je hebt gelijk, dat zag ik even over het hoofd, waarschijnlijk door dat ik nog nooit met een wachtwoord reset te maken heb gehad. Het probleem dat ik hier meende te zien geldt dus niet.
 
Dit item is inmiddels 10 dagen oud en er is nog steeds geen bericht van Aad3 of hij geslaagd is. Mag ik je (omdat je nieuw bent hier) er attent op maken dat het ook bij probleem opgelost het gebruikelijk is om dat even te melden? Dit forum is namelijk niet van Ziggo, maar totaal onafhankelijk daarvan van Ziggo-klanten.
 
aad3 is als aad3 maar 1 keer langs geweest...
1626875449278.png
 
Terug
Bovenaan