Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gisteren kon ik nog gewoon inloggen in de nieuwe connex box. Heb paswoord en wifinaam veranderd. Nu vandaag kan ik geen verbinding maken.
Geen verbinding met de server dus.
Doe ik iets fout?
Kijk even hier op pagina 37/38 van de handleiding. Daar zie je hoe je je wachtwoord kan wijzigen. Wachtwoord staat op het stickertje wat je erbij hebt gehad en anders op de sticker welke onderin het modem zit.
Als je 192.168.100.1 (bridgemodus & routermodus) in je webbrowser intikt zou moeten werken. Dan kom je op de inlogpagina van het modem. Als je daar de preset inlogcode (tenzij je die ook hebt gewijzigd net als het preset wachtwoord) invoert moet je in het modem kunnen komen.
Welk merk Connectbox heb je? Compal of Arris? Werk je via wifi of via UTP kabel? Zit er nog een eigen router tussen het modem en jouw computer? Zit je (indien het modem in wifi modus staat) wel op het goede (eigen) netwerk?
Of heb je niet uitgelogd na de laatste wijzigingen, dan kan het gebeuren dat je niet meer kan inloggen. Dan zul je het modem moeten resetten en opnieuw proberen. Verwijder ook eventuele cookies van je computer.